مساله اعتیاد امروزه یک مساله اساسی است

رسول هاشم زاده معاون فرماندار در مراسم افتتاحیه نمایشگاه آگاه سازی در رابطه با اعتیاد که به همت گروه همیاران سلام روان اداره بهزیستی بویین میاندشت برگزار شده بود گفت:مساله اعتیاد امروزه یک مساله اساسی است سپس قاسم براتی رییس بهزیستی شهرستان گفت:مهمترین گام در پیشگیری از اعتیاد آگاه سازی خانواده ها وگسترش مشارکت محلی در پیشگیری از آن است.

رسول هاشم زاده معاون فرماندار در مراسم افتتاحیه نمایشگاه آگاه سازی در رابطه با اعتیاد که به همت گروه همیاران سلام روان اداره بهزیستی بویین میاندشت برگزار شده بود گفت:مساله اعتیاد امروزه یک مساله اساسی است سپس قاسم براتی رییس بهزیستس شهرستان گفت:مهمترین گام در پیشگیری از اعتیاد آگاه سازی خانواده ها وگسترش مشارکت محلی در پیشگیری از آن است.
آیین افتتاح نمایشگاه اعتیاد با حضور هاشم زاده معاون محترم فرمانداری شهرستان، قاسم براتی رییس اداره بهزیستی و جمعی از مسئولین شهرستان و خانواده ها در محل پایگاه مقاوت بسیج روستای میر آباد برگزار گردید.

در این مراسم رسول هاشم زاده معاون فرماندارضمن تقدیر و تشکر از فعالیت بهزیستی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی گفت:
مساله اعتیاد امروزه یک مساله اساسی است که بهترین درمان در زمینه اعتیاد آگاه سازی جامعه می باشد.
پس از آن قاسم براتی رییس اداره بهزیستی ضمن توضیح در مورد فعالیت نمایشگاه گفت:
مهمترین گام در پیشگیری از اعتیاد آگاه سازی خانواده های نسبت به پدیده اعتیاد و گسترش مشارکت محلی در زمینه پیشگیری از این معضل اجتماعی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار