جلوگیری از ورود معلولان به کنسرت امیر عباس گلاب در اصفهان

جمعی از معلولین خیریه توانخواهان جسمی- ذهنی فردا که روز گذشته به دعوت امیر عباس گلاب برای دیدن کنسرت وی در محل کنسرت حضور یافته بودند، پشت درهای سالن مانده و به خانه بازگشتند.

جمعی از معلولین خیریه توانخواهان جسمی- ذهنی فردا که روز گذشته به دعوت امیر عباس گلاب برای دیدن کنسرت وی در محل کنسرت حضور یافته بودند، پشت درهای سالن مانده و به خانه بازگشتند.
به گزارش ایسنا، عصر روز گذشته (چهارشنبه) جمعی از معلولین خیریه "توانخواهان جسمی- ذهنی فردا" که به دعوت امیرعباس گلاب- خواننده، در محل برگزاری کنسرت وی حضور یافته بودند از حضور در سالن منع شدند.
فرخنده محمودی- مدیر عامل خیریه توانخواهان جسمی- ذهنی فردا، در رابطه با این موضوع در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: مدتها پیش و در پی ارسال یک کلیپ تصویری توسط جمعی از معلولین جسمی- ذهنی اصفهان برای امیر عباس گلاب وی به اصفهان آمد و به بچه های این انجمن قول داد در نخستین کنسرت خود در اصفهان آن ها را برای دیدن کنسرت و خواندن آهنگ مورد علاقه‌شان توسط خود اعضای انجمن دعوت کند.
وی ادامه داد: امیرعباس گلاب در کنسرت روز گذشته خود اعضای این انجمن را به سالن دعوت کرده و با وجود اینکه قرار بر این بود که بچه های این انجمن یکی از آهنگ های امیر عباس گلاب را همراه با او بازخوانی کنند مسئولان عنوان کردند همخوانی با امیر عباس گلاب نیاز به اخذ مجوز از اداره کل ارشاد اسلامی داشته و طی فرآیند اخذ این مجوز در زمان یک روز ممکن نیست.
مدیرعامل خیریه توانخواهان جسمی- ذهنی فردا افزود: با وجود این که اخذ مجوز برای بازخوانی و همخوانی یک آهنگ در یک کنسرت چندان منطقی نبود اما جمعی از معلولین جسمی- ذهنی این انجمن تنها برای دیدن این کنسرت در سالن حضور یافتند که حتی از ورود آنها به سالن انتظار ممانعت شد و متاسفانه اعضای این انجمن ناچار به ماندن در سرما پشت در کنسرت شدند.
محمودی گفت: مسئول این کنسرت در ابتدا برای ورود معلولین جسمی ذهنی به داخل سالن درخواست مجوز داشته و پس از چانه زنی ها اجازه ندادن ورود به سالن را همراه نداشتن پزشک متخصص با این گروه عنوان کردند. این در حالی است که من به عنوان مدیرعامل این انجمن همراه گروه بودم.
وی ادامه داد: به ناچار همه این معلولین جسمی ذهنی با چشمان گریان به خانه برگشتند و اعضای گروه امیر عباس گلاب با ارسال پیامک و تماس های خود مراتب عذرخواهی را از این گروه انجام دادند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار