ثبت ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در سطح استان اصفهان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: حجم تردد از ابتدای نوروز تاکنون ۱۶.۸۰۰ میلیون تردد در استان اصفهان گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: حجم تردد از ابتدای نوروز تاکنون ۱۶.۸۰۰ میلیون تردد در استان اصفهان گزارش شده است.
محمدعلی اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به موج دوم سفرهای نوروزی اظهار داشت: بر اساس تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مانیتورینگ، تردد شماره‌ برخط و گشت‌های راهداری اداره کل راهداری و نقل جاده‌ای استان اصفهان، در حال حاضر تنها راه سی‌سخت و سمیرم به علت نقص در علائم ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند و سایر راه‌های مواصلاتی استان باز و ترافیک روان است.
وی پیرامون تعداد ترددهای ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: بر اساس اطلاعات اخذ شده از یکصد و 12 دستگاه تردد شمار بر خط در 24 ساعت گذشته، کل تردد ثبت شده در سطح استان بالغ بر یک میلیون و 28 هزار و 622 دستگاه به ثبت رسیده است. از 92 دستگاه تردد شمار بر خط طی 24 ساعت گذشته نیز، متوسط تردد وسایل نقلیه ساعتی 402 دستگاه تعیین شده که نسبت به سال گذشته در مدت مشابه رشد 8.4 درصدی به همراه داشته است.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: متوسط تردد ساعتی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون با افزایش 6.9 درصدی رو به رو بوده و سرعت متوسط خودروها در محورهای استان طی 24 ساعت گذشته 88.9 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است. همچنین حجم تردد از ابتدای نوروز تاکنون از 16.800 میلیون تردد در استان اصفهان گزارش شده است.
وی پیرامون تعداد خودروهای ورودی و خروجی به استان اصفهان بیان کرد: تعداد وسایل‌نقلیه ورودی به استان اصفهان 125 هزار و 433 و تعداد وسایل نقلیه خروجی از استان نیز 117 هزار و 532 به ثبت رسیده و این در حالی است که ساعت اوج متوسط تردد از ساعت 19 تا 20 تعیین شده است.
اسماعیل‌زاده پیرامون بیشترین تردد در محورهای استان اظهار داشت: بیشترین تردد در محورهای اصفهان-فولادشهر با متوسط تردد یک هزار 793 خودرو در یک ساعت و با سرعت متوسط 97.12 کیلومتر بر ساعت، فولادشهر-اصفهان با متوسط تردد یک هزار و 668 خودرو در یک ساعت و با سرعت متوسط 99.17 کیلومتر بر ساعت، مورچه‌خورت - اصفهان با متوسط تردد یک هزار و 541 خودرو در یک ساعت و با سرعت متوسط 82.56 کیلومتر بر ساعت، کاشان - قم ابتدای آزادراه با متوسط تردد یک هزار و 523 خودرو در یک ساعت و با سرعت متوسط 88.76 کیلومتر بر ساعت و سه‌راهی مبارکه - بهارستان با متوسط تردد یک هزار و 430 خودرو در یک ساعت و با سرعت متوسط 91.96 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: در پایان برای داشتن سفری ایمن به منظور اطلاع از وضعیت راه‌های کشور قبل از سفر با تلفن گویای 141 و انتخاب گزینه 4 تماس برقرار کنند.
به گزارش تسنیم مسافرانی که مایل به استفاده از اپلیکشین 141 هستند می‌توانند این نرم افزار را از سایت www.141.ir دریافت و نصب کنند و به صورت آنلاین اطلاعات لازم در مورد وضعیت تردد در راه‌های کشور را دریافت کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار