رشد ۱۲۰۰ درصدی فعالیت گروه های همسرایان فرهنگیان

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امروز گروه های همسرایان فرهنگیان به ۱۲گروه تبدیل شده اند یعنی رشد هزار و ۲۰۰ درصدی فعالیت را داشته اند، علاوه بر این رشد ۶۰۰ درصدی فعالیت های فرهنگی از جمله افتخارات در حوزه آموزش و پرورش هستند.

رشد ۱۲۰۰ درصدی فعالیت گروه های همسرایان فرهنگیان


به گزارش ایمنا، رحیم محمدی در مورد دومین دوره مسابقات همسرایان (کرال) فرهنگیان استان اصفهان اظهار کرد: افلاطون معتقد است که انسان ها در نهاد خود به دنبال ۳ چیز هستند که شامل: حقیقت و راه رسیدن به حقیقت، علم بوده و بالاترین حقیقت جهان هستی، ذات خداوند است.

وی افزود: دومین موضوع، خیر و خوبی است به طوری که انسان ها در ذات خود به دنبال خوبی مانند صداقت، راستگویی، وفای به عهد هستند و راه رسیدن به خوبی و خیر نیز اخلاق است.

رحیم محمدی ادامه داد: سومین موضوع، زیبایی است به این معنا که انسان به دنبال زیبایی ها بوده و راه رسیدن به زیبایی، هنر بوده و غایت هنر، موسیقی است.

امروز گروه های همسرایان به ۱۲ گروه تبدیل شده اند

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: امروز گروه های کرال به ۱۲ گروه تبدیل شده اند یعنی رشد هزار و ۲۰۰ درصدی داشته اند و همچنین رشد ۶۰۰ درصدی فعالیت های فرهنگی از جمله افتخارات در حوزه آموزش و پرورش هستند.

وی با بیان اینکه موسیقی تجلی روح در بشر است، گفت: در گذشته کسانی که عالم تر بودند بیشتر به سمت موسیقی جذب می شدند و چنانچه امروز بخواهیم در دانش آموزان ذهن خلاق ایجاد کنیم، باید بخشی از برنامه های آموزشی را به موسیقی اختصاص دهیم.

رحیم محمدی تاکید کرد: باید موسیقی فاخر و تاثیرگذاری را ارائه دهیم تا بتوانیم از ظرفیت و پتانسیل در جهت پرورش فرزندان خود استفاده کنیم و گروه همسرایان با اجرای کار تیمی و جمعی با هنر فاخر و متعالی می توانند انگیزه ای ایجاد کنند تا به سمت تربیت همه جانبه در فرزندان خود و همچنین آرامش واقعی در بستر مدارس گام بردارند.

وی عنوان کرد: تعلیم و تربیت دارای ۴ مولفه اصلی است از جمله، توسعه خلاقیت، توسعه کار جمعی، آموزش مهارت های زندگی و ارتقای سلامتی دانش آموزان که با ایجاد نشاط و شادمانی میسر می شود و بدون شک جایگاه موسیقی در این عرصه تاثیرگذار خواهد بود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار