تمهیدات لازم برای تامین آب شرب مردم استان اصفهان صورت می‌گیرد

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس گفت: قرار است در جلسه با رئیس جمهور تمهیدات لازم صورت بگیرد تا حداقل آب شرب مردم با مشکل روبه‌رو نشود.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس گفت: قرار است در جلسه با رئیس جمهور تمهیدات لازم صورت بگیرد تا حداقل آب شرب مردم با مشکل روبه‌رو نشود.
اکبر ترکی در گفت‌وگو با تسنیم ، با اشاره به نامه مجمع نمایندگان استان به رئیس جمهور در راستای تشکیل جلسه فوری برای بررسی بحران آب استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به کاهش بارندگی‌ها در کشور و به ویژه استان اصفهان و نیز کاهش آبگیری سد زاینده‌رود مجمع نمایندگان استان چنین درخواستی از رئیس جمهور داشتند.
وی افزود: مجمع نمایندگان استان اصفهان در 2 سالی که از دوره دهم مجلس شورای اسلامی می‌گذرد به صورت مکرر با معاون اول رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندارهای قبلی و وزرای قبلی و فعلی نیرو جلسات متعدد و مکرری داشته و مسائل را مورد بررسی قرار دادند اما تاکنون نتیجه مطلوبی حاصل نشده است.
نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس ادامه داد: بر همین اساس مجمع نمایندگان استان تصمیم گرفت نامه‌ای به رئیس جمهور نوشته تا شخص رئیس جمهور که رئیس قوه مجریه است جلسه‌ای را به صورت استمراری برگزار کند تا حداقل تأمین آب شرب کشور و استان اصفهان و شهرها و روستاهای مختلف را مورد بررسی قرار دهیم.
وی گفت: قرار است در جلسه با رئیس جمهور تمهیدات لازم صورت بگیرد تا حداقل آب شرب مردم با مشکل روبه‌رو نشود هر چند که آب مصرفی برای صنعت و کشاورزی از اولویت‌هایی برخوردار است که پیگیر این موضوع هم هستیم.
ترکی با بیان اینکه بیشترین هم و غم نمایندگان مجلس بر این است که آب شرب مردم را تأمین کنند، اضافه کرد: باید گفت هنوز زمان جلسه مجمع نمایندگان با رئیس جمهور مشخص نیست و دفتر رئیس جمهور باید زمان تقریبی جلسه را اعلام کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به همفکری‌، بحث و صحبت‌های کارشناسی مختلفی که در جلسات علنی و غیرعلنی مجلس و هیئت دولت و مجامع دیگر شده است امیدواریم این جلسه منتج به نتیجه‌ای شود که به صلاح مردم باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار