هشدار هواشناسی اصفهان درباره آب‌گرفتگی معابر

اداره کل هواشناسی اصفهان با صدور اخطاریه‌ای درباره رگبار بهاری، باران، رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی معابر در برخی از مناطق این استان هشدار داد.

اداره کل هواشناسی اصفهان با صدور اخطاریه‌ای درباره رگبار بهاری، باران، رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی معابر در برخی از مناطق این استان هشدار داد.
به گزارش تسنیم، در اخطاریه روز چهارشنبه هواشناسی اصفهان آمده است که با توجه به شرایط تقویت فعالیت سامانه جوی از عصر روز چهارشنبه(امروز) تا اوایل روز پنج‌شنبه در نواحی غرب، شمال و جنوب جنوبی، شرق و تا حدی مرکز استان، رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.
در این اخطاریه آمده است؛ با توجه به شدت وزش باد، طوفان موقت و لحظه‌ای در این مدت پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت جوی از روز چهارشنبه تا جمعه بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان به این شرح است: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی بر روی استان در امروز تا اوایل وقت روز جمعه است. بر این اساس در این مدت به طور متناوب شاهد افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش‌های رگباری بهاری همراه با رعد و برق و در برخی مناطق استان احتمال بارش تگرگ و آب گرفتگی معابر عمومی و رواناب خواهیم بود.
در برخی مناطق به دلیل شدت وزش باد احتمال توفان لحظه ای وجود دارد. جمعه قدری از میزان بارش‌ها کاسته می‌شود و از اواخر وقت جمعه تا آخر وقت شنبه مجددا در اکثر مناطق استان بارندگی پیش‌بینی می‌شود.
بیشینه دمای هوا در اکثر نقاط استان بین 3 تا 7 درجه کاهش است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار