خانه تنیس روی میز شهرستان نایین افتتاح شد

خانه تنیس روی میز در شهرستان نایین توسط نماینده شهرستان های نایین و خور و با حضور رئیس هیات تنیس استان اصفهان افتتاح شد.

خانه تنیس روی میز در شهرستان نایین توسط نماینده شهرستان های نایین و خور و با حضور رئیس هیات تنیس استان اصفهان افتتاح شد.
به گزارش صاحب نیوز؛ محمد آریافر با اعلام این خبر اظهار کرد: این مجموعه با مساحت 160 مترمربع و هزینه ای بالغ بر 90 میلیون ریال برای خرید میز، کفپوش استاندارد و فضاسازی با کمک خیران اداره ورزش وجوانان نایین و هیات تنیس روی میز این شهرستان ایجاد شده است.
رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان نایین بیان کرد: وقتی امکانات ورزش در یک شهرستان وجود داشته باشد بخوبی می توانیم در شناسایی از ظرفیت و استعدادهای جوانان ورزشکار برای رشد آنها قدم برداریم.
وی افزود: سوق دادن مردم به امور فرهنگی و ورزشی تأثیر فوق العاده مثبتی در روحیه آنها دارد و این ملزم به تغییر نگرش در مردم به وسیله احداث این مراکز فرهنگی ورزشی است.
آریافر بیان کرد: تنیس روی میز برای بانوان می تواند در سطح شهرستان یکی از مهیج ترین رشته های ورزشی باشه که به راحتی و با علاقه به آن بپردازند به این دلیل که آسیب بدنی فوق العاده پایینی داشته و از نقاط مثبت آن می توان به بالابردن سطح تمرکز، سرعت تصمیم گیری، چابکی و جلوگیری از آلزایمر اشاره کرد.
افتتاح این خانه توسط نماینده شهرستان های نایین و خور و بیابانک با حضور رئیس هیات تنیس استان اصفهان و کارشناس امور استعدادیابی و پایگاه های قهرمانی سراسر کشور از وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار