آماده حضور در مسابقات جهانی هستم

قهرمان ووشوی اصفهانی گفت: پس از قهرمانی در مسابقات جهانی 2015 حواشی برایم به وجود آمد که ذهنم را درگیر کرده بود و اگر می‌خواستم وارد این حاشیه‌ها شوم از قهرمانی دور می‌شدم.

آماده حضور در مسابقات جهانی هستم

حمیدرضا لادور در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بهبود آسیب‌دیدگی‌اش و وضعیت تمریناتش، اظهار کرد: حدود یک سال و نیم گذشته عضلات داخلی رانم کشیدگی شدید و در حد پارگی داشت و هنوز هم این آسیب‌دیدگی بهبود پیدا نکرده و در حال انجام فیزیوتراپی هستم.

وی ادامه داد: با وجود آسیب‌دیدگی اما تمرینات بدنسازی را زیر نظر قائلی و تمرینات میدانی و فنی را زیرنظر برادرم اصغر لادور انجام می‌دهم و خودم را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می‌کنم.

لادور بیان کرد: مسابقات جهانی نیمه شهریور ماه در روسیه و مسابقات دانشجویان جهان 28 شهریور ماه در تایوان برگزار می‌شود. اردوهای جهانی از دهم تیرماه در روسیه برگزار می‌شود که در وزن 80- شرکت می‌کنم و پس از انجام مسابقه نفر اول به مسابقات جهانی و نفر دوم به مسابقات دانشجویان جهان اعزام می‌شوند.

ووشوکار قهرمان اصفهانی افزود: درست است مسابقات جهانی برای فدراسیون ووشو از اهمیت بیشتری برخوردار است اما از آن‌جایی که قهرمان مسابقات دانشجویان جهان بورسیه تحصیلی می‌شود هم دارای مزیت است.

لادور با اشاره به اینکه حریفانش در وزن 80- از قهرمانان ووشوی کشور و آسیا هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دانشجوی ارشد تربیت بدنی هستم و اگر هم نتوانستم در مسابقات جهانی شرکت کنم حضورم در مسابقات دانشجویان جهان هم برایم از لحاظ دریافت بورسیه تحصیلی مهم است. به هر حال نظر کادر فنی تیم مهم است و خودم را برای کسب مدال آماده می‌کنم.

قهرمان ووشوکار اصفهانی در مورد اینکه پس از مسابقات جام جهانی 2015 دیگر خبری از او در رسانه‌ها نبود، گفت: در اصفهان کسی که موفق می‌شود برایش حاشیه درست می‌کنند و او را تحت فشار روانی قرار می‌دهند. پس از قهرمانی در مسابقات جهانی 2015 حواشی برایم به‌وجود آمد و صحبت‌هایی در موردم شنیده می‌شد که ذهنم را خیلی درگیر کرده بود به همین دلیل نمی‌خواستم در حاشیه باشم.

وی اضافه کرد: تنها دلیلی که کمتر با رسانه‌ها در تماس بودم به وجود آمدن حواشی بود. دوست دارم سرم به کار خودم باشد وگرنه اگر بخواهم درگیر مسائل حاشیه‌ای شوم از قهرمانی دور می‌شوم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار