کنکوری های اصفهان 10 درصد بیشتر شدند

رییس ستاد آزمون استان اصفهان گفت: کنکور سراسری در استان با حضور 74 هزار و 370 داوطلب برگزار خواهد شد که خانم ها با 62 درصد بیشترین تعداد داوطلب را شامل مي شوند.

رییس ستاد آزمون استان اصفهان گفت: کنکور سراسری در استان با حضور 74 هزار و 370 داوطلب برگزار خواهد شد که خانم ها با 62 درصد بیشترین تعداد داوطلب را شامل مي شوند.
به گزارش ایسنا، محمدرضا ایروانی امروز (يكشنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری آزمون کنکور سراسری سال۹۷ در اصفهان، اظهار کرد: روزهای پنجشنبه هفتم و جمعه هشتم تیرماه آزمون کنکور سراسری برگزار خواهد شد.
وی افزود: در کل کشور یک میلیون و 216 هزار و 560 داوطلب با یکدیگر رقابت خواهند کرد که از این تعداد 74 هزار و 370 داوطلب در استان اصفهان با یکدیگر رقابت می کنند.
رییس ستاد آزمون استان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان با افزایش 11 درصدی داوطلبان مواجه هستیم، ادامه داد: 62 درصد از داوطلبان خانم و 38 درصد آقا هستند.
تجربی بیشترین داوطلب کنکور سراسری را دارد
ایروانی با بیان اینکه رشته تجربی بیشترین تعداد داوطلب را در کل کشور و استان اصفهان دارد، تصریح کرد: 12 هزار و 144 نفر داوطلب در رشته علوم ریاضی، 12هزار و 291 نفر داوطلب در علوم انسانی، ۷ هزار و ۱۱۶ نفر داوطلب هنر و ۳۲ هزار و ۹۲۱ نفر داوطلب علوم تجربی هستند.
وی تاکید کرد: باجه رفع نقص مدارک از روز سه شنبه آماده رفع نقوص است و داوطلبان تا روز امتحان می توانند برای رفع نقص اقدام کنند.
شناسنامه عکس دار یا کارت ملی حتما همراه داوطلب باشد
رییس ستاد آزمون های استان اصفهان خاطرنشان کرد: کارت ملی یا شناسنامه عکس دار و کارت ورود به جلسه حتما همراه داوطلب باشد.

ایروانی گفت: نیمی از داوطلبان استان اصفهان در شهر اصفهان با یکدیگر رقابت می کنند و ۲۶ شهرستان و ۳۴ حوزه امتحانی برقرار است.
وی افزود: شرکت اتوبوسرانی در میدان جمهوری برای انتقال داوطلبان به دانشگاه صنعتی و همچنین ناوگان اتوبوسرانی برای حضور داوطلبان در دانشگاه اصفهان فعال است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار