نشست مشترک فن بازار منطقه ای استان اصفهان و مرکز مدیریت نوآوری و تجاری سازی فناوری دانشگاه صنعتی

نشست معرفی فن بازار منطقه ای استان اصفهان در مرکز مدیریت نوآوری و تجاری سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان ، مدیر و کارگزار فن بازار منطقه ای استان اصفهان و مدیر و کارشناسان و واحدهای فناور این مرکز برگزار شد

نشست مشترک فن بازار منطقه ای استان اصفهان و مرکز مدیریت نوآوری و تجاری سازی فناوری دانشگاه صنعتی

نشست معرفی فن بازار منطقه ای استان اصفهان در مرکز مدیریت نوآوری و تجاری سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان ، مدیر و کارگزار فن بازار منطقه ای استان اصفهان و مدیر و کارشناسان و واحدهای فناور این مرکز برگزار شد.
در ابتدای این نشست، خانزادی کارگزار فن بازار منطقه ای استان اصفهان، ماموریت ها و وظایف فن بازار را برای حاضرین تشریح کرد.
در ادامه این نشست، شجاعی، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان، ضمن تأکید بر ضرورت تقویت ارتباط میان دانشگاه ها و مراکز علمی واحدهای صنعتی، عدم وجود یک ساختار مناسب برای بازاریابی محصولات فناورانه تولید شده در مراکز علمی را، حلقه مفقوده زنجیره ایده تا ثروت عنوان کرد.
قیصری، مدیر مرکز نوآوری و تجاری سازی فناوری، نیز ضمن اعلام برنامه های آتی این مرکز برای برقراری ارتباط با صنعتگران، گزارشی از پروژه های انجام شده توسط دانشگاه برای واحدهای صنعتی در طی سال های گذشته را بیان کرد.
در پایان این نشست، طرفین بر لزوم ایجاد یک ساختار منسجم و عملیاتی در جهت ارتباط بین تحقیقات دانشگاهی و نیازهای صنعت تأکید کردند. در ادامه این نشست بازدیدی از واحدهای فناور مستقر در مرکز انجام گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار