حوزه فرهنگی و اقتصادی جبهه جدید دشمن برای انزوای ایران

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: سرمایه گذاری دشمن بر روی حوزه فرهنگ و اقتصاد برای انزوای جمهوری اسلامی شدت گرفته است.

به گزارش ایسنا، محمد معدندار بعدازظهر دوشنبه در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان، اظهار کرد: گرفتن امید و پاشیدن بذر نا امیدی در جامعه و تنگناهای اقتصادی حربه دشمن برای به انزوا کشیدن جمهوری اسلامی است و ما شاهد هستیم دشمن در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
وی افزود: راه غلبه بر این چالش ها و مشکلات اتحاد و همدلی مردم و مسئولان است و تا زمانی که مردم پشتوانه نظام باشند هیچ قدرتی نمی تواند به کشور ما آسیب وارد کند هر چند مشکلاتی را برای ما به دنبال دارد.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل ادامه داد: به پروژه های عمرانی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: علی رغم تمام مشکلات اقتصادی که داریم باز هم خیرین در کنار ما هستند و حضورشان امید بخش و راهگشاست و این عزیزان بیشترین نقش را در ساخت و تکمیل طرح های عمرانی فرهنگی، آموزشی و ورزشی شهرستان ایفا می کنند.
معدندار تصریح کرد: ما به کمک خیرین توانسته ایم در شرایط سخت اقتصادی و با وجود تحریم ها الگوی خوبی از همراهی و همکاری خیرین و دولت را در سطح استان و حتی کشور داشته باشیم و این نشان از عمق رابطه مردم و مسئولان و همراهی خیرین در خدمات فرهنگی و اجتماعی است.
وی افزود: در همین راستا درتاریخ ۲۰ مرداد ماه با حضور معاون عمرانی آموزش و پرورش کشور افتتاح ۷ پروژه آموزشی٬ ورزشی و نماز خانه را در سطح شهرستان داریم که با جذب کمک از سوی خیرین و اعتبارات دولتی به پایان رسیده و برای خدمت رسانی مردم در مهرماه آماده شده است.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل تصریح کرد: امیدواریم با افتتاح و بهره برداری از این طرح ها ضمن جبران کاستی های فضای ورزشی و آموزشی اعتبارات بیشتری را جذب کنیم و با کمک خیرین از تعداد مدارس دو شیفته شهرستان که معضل بزرگی برای مدیریت آموزش و پرورش به شمار می رود کم کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار