آتش نشانی اردستان نردبان ندارد

رئیس اداره آتش نشانی اردستان با بیان اینکه اردستان دارای مجتمع‌های تجاری و مسکونی چند طبقه است، گفت: آتش نشانی اردستان دستگاه اتوماتیک بالابر نردبانی برای مهار آتش سوزی در این مجتمع‌ها را ندارد.

حسین یزدانیان در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار کرد: میانگین زمان حضور پرسنل آتش‌نشانی شهر بانه در محل حادثه‌هایی که در محدوده شهر اتفاق میفتد بین سه الی پنج دقیقه است.
وی افزود: باتوجه به توسعه شهرنشینی و بافت شهری در شهرک بقیه الله و و ساختمان‌های تجاری، خدمات‌رسانی در مواقع بروز حوادث کار را برای آتش‌نشانان سخت کرده است و برای حل این مشکل و خدمات‌رسانی در ارتفاع نیازمند یک دستگاه اتومبیل آتش‌نشانی مجهز به نردبان هستیم.
رئیس اداره آتش نشانی اردستان ادامه داد: اقداماتی با هماهنگی شهرداری و شورای شهر برای خرید این نردبان صورت گرفته است اما تاکنون به‌علت کمبود منابع مالی موفق به خرید این دستگاه بالابر نشده‌ایم.
یزدانیان افزود: از ابتدای سال‌جاری آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اردستان حدود 120 مأموریت در اردستان انجام داده است که این تعداد چشمگیر بوده است و آتش‌سوزی و تصادفات جاده‌ای حدود 90 درصد از مأموریت‌های این سازمان را تشکیل می‌دهد.
وی با بیان اینکه شهروندان سعی کنند دقیق‌ترین نشانی را به مرکز 125 بدهند، چون این موضوع هم بسیار حائز اهمیت است، گفت: در چهار ماه ابتدایی سال جاری کارکنان آتش نشانی اردستان بیش از سه هزار و 600 تماس داشته‌اند.
رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اردستان تاکید کرد: شیطنت کودکان و نوجوانان در تماس با 125 سبب می‌شود نشانی اشتباه یا یک بی اعتمادی صورت بگیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار