انتخاب نطنز به عنوان یکی از شهرهای پایلوت طرح ویژه جامع شهری

شهردار نطنز گفت: شهر نطنز به عنوان یکی از شهرهای پایلوت طرح ویژه جامع شهری در کشور انتخاب شد.

شهردار نطنز گفت: شهر نطنز به عنوان یکی از شهرهای پایلوت طرح ویژه جامع شهری در کشور انتخاب شد. به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در نطنز، علی پیراینده صبح امروز (یکشنبه) در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان نطنز، اظهار کرد: شهر نطنز به عنوان یکی از شهرهای پایلوت در طرح ویژه و جدید جامع شهری در کشور انتخاب شده است.
وی افزود: در استان اصفهان دو شهر در این طرح کشوری قرار گرفته‌اند که شهر نطنز و شهر اصفهان این دو شهر از استان اصفهان خواهند بود.
شهردار نطنز گفت: طرح قدیم جامع شهری نطنز دارای اشکالاتی بود که با پیگیری‌های فراوان این طرح جامع شهری در جلسه شورای عالی معماری کشور مطرح شد و قرار شد که تغییرات و اصلاحاتی در این طرح جامع صورت پذیرد.
وی تصریح کرد: در طرح جدید مطالعات ویژه‌ای برای طرح جامع شهری نطنز انجام خواهد شد که این سبک از طرح جامع شهری به عنوان پایلوت در نطنز و اصفهان اجرا خواهد شد و سپس گسترش خواهد یافت.
پیراینده پیرامون تبدیل شدن شهرداری نطنز به شهرداری شیشه‌ای، خاطرنشان کرد: قصد داریم که شهرداری نطنز را از لحاظ شفافیت‌های مالی و غیرمالی به یک شهرداری شیشه‌ای تبدیل کنیم تا همه‌چیز آن شفاف و مشخص باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار