جشن یک‌سالگی کافه کتاب مرکزی اصفهان

کافه کتاب مرکزی اصفهان یک‌سالگی خود را با حضور "رضا امیرخانی" نویسنده و منتقد ادبی ایران جشن می گیرد.

کافه کتاب مرکزی اصفهان یک‌سالگی خود را با حضور "رضا امیرخانی" نویسنده و منتقد ادبی ایران جشن می گیرد.
مهرداد سجاد در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: کافه کتاب، فراتر از یک کتابفروشی است، اینجا محلی برای مطالعه و پذیرایی وجود دارد و با برنامه هایی که تدارک دیده شده یک مرکز فرهنگی است.
وی افزود: جلسات کتابخوانی و نشست های نقد و بررسی کتاب و رونمایی از جمله برنامه های کافه کتاب در سال گذشته بوده است.
مدیر کافه کتاب اصفهان ادامه داد: این کتابفروشی از ۱۵ سال گذشته تا کنون فعالیت دارد. در محل قبلی فقط کتاب های دانشگاهی، مدیریت و روانشناسی را پوشش می دادیم، اما از تابستان سال گذشته تصمیم گرفتیم که از فضای خوب طبقه پایین استفاده و این دو بخش را در هم ادغام کنیم. در نهایت بخش رمان و شعر را نیز اضافه کردیم و کافه کتاب مرکزی راه اندازی شد.
سجاد با بیان اینکه در جشن یک سالگی کافه کتاب مرکزی اصفهان محصولات فرهنگی و کتاب های کافه کتاب با ۲۰ درصد تخفیف ویژه ارایه می شود، تصریح کرد: روز جمعه جشن امضا با حضور رضا امیرخانی نویسنده کتاب های ارمیا، ناصرارمنی، من او و نفحات نفت برگزار می شود و در کنار برنامه دیدار با نویسنده، از گروه های مختلف موسیقی نیز دعوت شده است.
به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می توانند جمعه ۲۶ مردادماه ساعت ۱۷ به کافه کتاب مرکزی واقع در خیابان چهارباغ عباسی، ابتدای خیابان سید علیخان مراجعه کنند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار