13 آبان روز شکوفا شدن شجاعت و ایستادگی دانش آموزان است

امام جمعه زرین ‌شهر گفت: 13 آبان روز شکوفا شدن ایمان، شجاعت و ایستادگی دانش آموزان و دانشجویان است.

امام جمعه زرین ‌شهر گفت: 13 آبان روز شکوفا شدن ایمان، شجاعت و ایستادگی دانش آموزان و دانشجویان است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام قاسم باقریان روز یکشنبه در راهپیمایی 13 آبان در زرین شهر افزود : استکبار جهانی همواره برای نابودی استعدادهای کشور برنامه ریزی داشته است و نقش دانش آموزان و دانشجویان در رسوایی این توطئه ها اساسی است.
وی یادآوری کرد: امروز جهانیان شاهد هستند که چگونه استکبار جهانی سوار بر عربستان سعودی شده است و آنان را گاو شیرده می نامد و توهین های بسیاری به آنها می کند، اما در 40 سال اخیر به هیچ عنوان جرات نکرده اند با ملت ایران اینگونه رفتار کنند و به صورت دستوری مسئله ای را دنبال کنند در حالی که همواره توطئه های خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دنبال کرده اند.
حجت الاسلام باقریان تاکید کرد : دانش آموزان و دانشجویان میهن اسلامی با خون پاک خود در 13 آبان هزاران رزمنده چون سرداران شهید حسین قجه ای، بیژن طاهری، محمدعلی باغبان، محمدعلی شاهمرادی، ابراهیم خلیلی و شهیدان مدافع حرم همچون پویا ایزدی تربیت کردند و توانستند شاخ استکبار را در منطقه بشکنند.
وی 13 آبان را مظهر استکبا رستیزی ملت ایران دانست و اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه یادآور رویدادهای تأثیرگذار و مهم بر فرآیند انقلاب اسلامی است چرا که در این روز حوادث مهمی رخ داد که در شکل گیری انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی، نقش اساسی داشتند و در این روز، فرزندان شجاع این مرز و بوم با الگو پذیری از قیام ابا عبدالله الحسین(ع) لبیک گوی ولایت فقیه زمان خود شدند و در برابر ظلم و ستم ایستادند.
امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: در این روز بصیرت و ولایت پذیری امت ایران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان به منصه ظهور رسید و این مهم در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشت.
راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور فرماندار،معاونان سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری، نماینده ولی فقیه در زرین شهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی، روسای ادارات، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در شهرستان لنجان برگزار شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار