خوانساری‌ها مقام نخست مسابقات پرس سینه کشوری را کسب کردند

رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خوانسار گفت: جوانان خوانساری در مسابقات پرس سینه چند جانبه کشوری در بین ۱۱ استان کشور مقام نخست را کسب کردند.

رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خوانسار گفت: جوانان خوانساری در مسابقات پرس سینه چند جانبه کشوری در بین ۱۱ استان کشور مقام نخست را کسب کردند.

محسن میرشفیعی در حاشیه برگزاری مسابقات پرس سینه چند جانبه کشوری در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: برای نخستین بار این شهرستان میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه چند جانبه (پاورلیفتینگ) کشوری بوده است.

وی با بیان این‌که این مسابقات در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد، تصریح کرد: در این مسابقات ۱۴۴ نفر از ۱۱ استان، ۲۱ شهرستان و ۱۱ نفر از باشگاه تاندوران،‌ آریوو، آسیا و تختی خوانسار شرکت داشتند.

رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خوانسار افزود: با هماهنگی هیئت استان پنج داور ملی و بین المللی این مسابقات به داوری پرداختند.

وی گفت: برای تداوم بخشیدن به این برنامه با هماهنگی هیئت استان و رییس فدراسیون پاورلیفتینگ کشور مسابقات سه گانه پاورلیفتینگ در اردیبهشت ماه سال آینده در خوانسار برگزار شود.

میرشفیعی خاطرنشان کرد: رشته پاورلیفتیگ یک رشته تلفیقی و پرورش اندام و قدرتی است که در گذشته این مسابقات به صورت مقدماتی اداره می‌شد، اما به علت اینکه قهرمان آسیایی و جهانی در سطح شهرستان خوانسار وجود دارد این رشته به صورت حرفه‌ای برگزار می‌شود، در ماه گذشته یک تیم از این رشته ورزشی به مسابقات کشوری راه یافت و صاحب مدال طلا، نقره و برنز شدند.

وی تأکید کرد: اگر این مسابقات ادامه یابد در سال ‎ های آینده از نوجوانان خوانساری در مسابقات جهانی دعوت می‌شود در رشته پاورلیفتیک ۳۵۰ نفر آقا و ۲۵۰ خانم در شهرستان فعال هستند، رشته پاورلیفتینگ بانوان به صورت ایروبیک فعال است.

وی با اشاره به نتایج مسابقات پرس سینه چند جانبه کشوری(پاورلیفتینگ) ادامه داد: این مسابقات در رده نوجوانان باشگاه آسیای خوانسار مقام نخست، باشگاه نامجوی گلپایگان مقام دوم و باشگاه امام علی(ع) چادگان مقام سوم را کسب کردند.

وی عنوان کرد: در رده بزرگسالان باشگاه آسیای خوانسار مقام نخست، هیئت ورزشی گلپایگان مقام دوم و تیم ورزشی اصفهان مقام سوم را به دست آوردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار