افزایش چشمگیر تولید ماشین ریخته گری شماره پنج

رئیس ماشین ریخته گری شماره پنج فولاد مبارکه گفت: همزمان با تداوم رکوردشکنی های تولید فولادخام و در راستای توسعه ۷.۲ میلیون تن تختال در ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم، کارکنان ماشین شماره ۵ ریخته گری موفق به تولید ۱۲۵ هزار تن اسلب در اردیبهشت ۹۶ شدند.

افزایش چشمگیر تولید ماشین ریخته گری شماره پنج


به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از فولاد مبارکه محمد فخری با اعلام اینکه میزان تولید این ماشین در اردیبهشت ۹۶ نسبت به ماه قبل بیش از ۱۷ هزار تن افزایش را نشان میدهد، گفت: این عملکرد نسبت به تولید اسفند ۹۵ بیش از ۴۱ هزار تن افزایش داشته است.

به گفته وی، تلاش کارکنان این بخش نقش مهمی در دستیابی به رکورد ۵۷۰ هزار تن تختال در ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم ایفا کرده است.

رئیس ماشین ریخته گری شماره پنج فولاد مبارکه با اشاره به اینکه ماشین شماره ۵ واحد ریخته گری مداوم فولاد مبارکه در تاریخ ۳۱/۵/۹۵ مورد بهره برداری قرار گرفت و در حال حاضر در چهار شیفت کاری در حال تولید است، تصریح کرد: این ماشین از نوع عمودی-قوسی بوده و قابلیت تولید اسلب از عرض ۹۰۰ تا ۲۰۰۰ میلیمتر و ضخامت های ۲۰۰ و ۲۲۰ و ۲۵۰ میلیمتر را دارد که این قابلیت نسبت به ماشین های دیگر موجود در ناحیه یک مزیت به شمار می آید.

وی ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک کارکنان تلاشگر واحد، به ظرفیت اسمی این ماشین ریخته گری که ۲ میلیون تن فولاد در سال است، دست یابند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار