رسیدگی خارج از نوبت به پرونده آزار جنسی دانش آموزان اصفهانی

مسئولان قضایی به پرونده آزار جنسی دانش‌آموزان دبستان پسرانه اصفهان خارج از نوبت و با قاطعیت رسیدگی کنند.

مسئولان قضایی به پرونده آزار جنسی دانش‌آموزان دبستان پسرانه اصفهان خارج از نوبت و با قاطعیت رسیدگی کنند.

به گزارش صدا و سیما، نماینده مردم اصفهان در مجلس درباره جزییات پرونده آزار و اذیت جنسی تعدادی از دانش‌آموزان یکی از دبستان‌های دولتی پسرانه اصفهان گفت: اگرچه در این موضوع، تعرض جنسی به دانش‌آموزان و اختلاف خانوادگی نایب رییس انجمن اولیا و مربیان و اولیای دو دانش‌آموز صحت ندارد ، ولی مسئولان قضایی باید، صحت و سقم آن بررسی کنند.
حمیدرضا فولادگر با اشاره به نقش شبکه‌های اجتماعی در خبری شدن این اتفاقات افزود: در گذشته چنین مواردی خیلی کمتر اتفاق می‌افتاد و یا به دلیل نبود فضای مجازی، کمتر از یک موضوعی کسی با خبر می شد.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه حق خانواده‌هایی که بچه‌های آنها مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند، این است که موضوع را پیگیری کنند گفت: اگرچه این حوادث ممکن است به ندرت اتفاق افتد اما وجود شبکه‌های مجازی باعث شده که جزییات این اتفاقات منتشر شود.
وی قبح انتشاراینگونه اخبار را از بین رفتن زشتی آن بیان کردوگفت: حُسن انتشار این اخبار این امکان را فراهم می‌کند که چنین حوادثی پیگیری و ریشه‌یابی شود و با آن برخورد قاطع انجام شود.
فولادگر با اشاره به ضرورت پررنگ شدن مسائل پرورشی در مدارس، گفت: این احساس ایجاد شده که روی فرهنگ عمومی، تربیت فرزندان در خانواده، مدرسه و جامعه کار بیشتری صورت گیرد؛ حتی برنامه‌های رسانه‌ای و خبری باید به سمتی باشد که به مسائل فرهنگی بیشتر بها دهیم.
نماینده مردم اصفهان در مجلس از آموزش و پرورش خواست به مسائل فرهنگی، تربیتی و پرورشی در مدارس بها دهدوروی گزینش مدیران و معلمان دقت بیشتری صورت گیرد و حتی بر انتخابات انجمن اولیا و مربیان نظارت داشته باشد تا افراد قابل اعتماد و موجه‌تری انتخاب شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار