پروژه‌های عمرانی در اصفهان ارزان‌تر از دیگر شهرها

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: اگر شهرداری اصفهان را با سایر کلان‌شهرها مقایسه کنیم، می‌بینیم 30 تا 40 درصد نسبت به سایر کلان‌شهرها پروژه‌های عمرانی را به صورت ارزان‌تر اجرا می‌کند.

پروژه‌های عمرانی در اصفهان ارزان‌تر از دیگر شهرها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ایرج مظفر صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:سعی شده تا از نظر نرم‌افزاری معاونت عمران در دو سال اخیر با توجه به سیاست‌های شهرداری پیشرفت زیادی کند و بایگانی این معاونت، اتوماسیون و گردش کار آزمایشگاه‌های معاونت عمران شهرداری اصفهان به طور صد درصدی به طور الکترونیکی کار می‌کنند.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: پروژه‌هایی که در حال حاضر در اصفهان در حال اجرا هستند با بهترین کیفیت در سطح کشور در حال اجرا هستند؛ اگر شهرداری اصفهان را با سایر کلان‌شهرها مقایسه کنیم، می‌بینیم 30 تا 40 درصد نسبت به سایر کلان‌شهرها پروژه‌های عمرانی را به صورت ارزان‌تر اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه از سال 69 تا به امروز بسیار پروژه‌های سنگینی توسط شهرداری در اصفهان اجرا شده است، بیان کرد: در شهر اصفهان تمام کسانی که مدیریت شهری را در دست داشتند، دغدغه اقدامات عمرانی کلان‌شهر اصفهان را داشتند.

مظفر با اشاره به پروژه‌هایی که طی دو سال اخیر تکمیل شد، خاطرنشان کرد: پل 25 آبان اولین پل در کشور بود که با دهانه 65 متر اجرا شد و در حال حاضر شهروندان اصفهانی از آن استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: 2 هزار و 650 میلیارد تومان بودجه شهرداری اصفهان در سال گذشته بود که 2 هزار و 10 میلیارد تومان از آن به

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار