گرم کردن اتاق با زغال یکی از دلایل اصلی گازگرفتگی است

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: گرم کردن اتاق با زغال یکی از دلایل اصلی مسمومیت‌ها با گاز مونوکسید کربن است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: گرم کردن اتاق با زغال یکی از دلایل اصلی مسمومیت‌ها با گاز مونوکسید کربن است.

غفور راستین در گفت و گو با مهر اظهار داشت: به دنبال مسمومیت با گاز مونوکسید کربن به دلیل استفاده از زغال برای گرم کردن اتاق در شهرک بزرگ علویجه،‌ یک کد آمبولانس به محل اعزام و دو مرد ۴۵ و ۳۲ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

وی بیان داشت: همچنین بر اثر گرم کردن مغازه با پیک نیکی در شاهپور جدید واقع در میدان هزار دستان یک آمبولانس ۱۱۵ اعزام و یک مرد ۳۸ ساله مصدوم شد و به بیمارستان ۹ دی منظریه خمینی‌شهر انتقال یافت.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان نیز از روشن کردن پیک نیکی در یک کارگاه خبر داد و گفت: در خیابان امام خمینی دو مرد بر اثر استفاده از پیک نیکی مسموم شدند و به بیمارستان ۹ دی خمینی شهر انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه همچنین نقص دودکش بخاری در شهرضا حادثه ساز شده است و افزود: همچنین یک زن ۱۸ ساله مسموم و به بیمارستان صاحب الزمان شهرضا انتقال یافت.

راستین از قرار دادن پیک نیک در داخل ماشین که حادثه آفرین شد، خبر داد و گفت: این حادثه در پمپ بنزین رخ داد که بر این اساس یک آمبولانس به محل اعزام و یک مرد ۳۰ ساله مصدوم شد.

وی گفت: به دنبال مسمومیت با آبگرمکن یک مرد ۴۰ ساله جان خود را از دست داد و چهار زن مصدوم و به بیمارستان امین اصفهان انتقال یافتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار