فاجعه‌ای که باخت ذوب‌آهن را آبرومندانه کرد!

برای دومین فصل متوالی نمایندگان ایران پس از امیدواری از راهیابی به جمع هشت تیم برتر آسیا در بازی برگشت قافیه را به العین امارات باختند.

فاجعه‌ای که باخت ذوب‌آهن را آبرومندانه کرد!

به گزارش ایمنا ، فصل پیش پس از تساوی یک بر یک تیم‌های ذوب‌آهن و العین در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان این خوش‌بینی برای تیم اصفهانی به وجود آمد که پس از سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در سال ۲۰۱۶ برای سومین مرتبه به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یابد زیرا در بازی برگشت حتی یک تساوی بدون گل در ورزشگاه خانگی هم متضمن صعود سبزپوشان بود.

برخلاف تصورات خوش‌بینانه قبلی اما ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر قافیه را به العین باخت و از صعود به یک چهارم نهایی بازماند. عین این وضعیت در مرحله گروهی این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان تکرار شد به این ترتیب که ذوب‌آهن پس از توفیق در متوقف کردن العین در خانه حریف برخلاف انتظار در استادیوم خانگی مغلوب میهمان اماراتی شد.

امسال هم پس از برتری استقلال برابر العین در ورزشگاه آزادی این تصور به وجود آمد که طلسم نمایندگان ایران برابر این حریف اماراتی در حال شکسته شدن است و آنچه ذوب‌آهن ۲ فصل پیاپی از انجامش بازماند توسط استقلال انجام خواهد شد غافل از آنکه چنان باخت مفتضحانه‌ای در ورزشگاه هزاع‌بن‌زاید در انتظار آبی‌هاست که شکست سنگین خانگی سبزپوشان اصفهانی در قیاس با آن نتیجه‌ای آبرومندانه جلوه خواهد کرد!


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار