تابش: مقاوم‌سازی طبقه دوم نقش‌جهان تمام شد

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد انتقال ورزشگاه نقش‌جهان به فولاد مبارکه خبرهای خوشی به هواداران سپاهان و ورزش‌دوستان اصفهانی داد و از مدیران شهری هم درخواست کرد تا برای رینگ اصلی ترافیک مقابل ورزشگاه نقش‌جهان اقداماتی انجام دهند.

تابش: مقاوم‌سازی طبقه دوم نقش‌جهان تمام شد

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد انتقال ورزشگاه نقش‌جهان به فولاد مبارکه خبرهای خوشی به هواداران سپاهان و ورزش‌دوستان اصفهانی داد و از مدیران شهری هم درخواست کرد تا برای رینگ اصلی ترافیک مقابل ورزشگاه نقش‌جهان اقداماتی انجام دهند.
مسعود تابش در گفت‌وگو با فارس در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان اظهار کرد: این ورزشگاه هنوز تحویل فولاد مبارکه نشده است و در اختیار وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز است و هیچ بخشی از آن تحویل ما نشده است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان تصریح کرد: اقداماتی که در ورزشگاه نقش‌جهان انجام شده از روی اجبار بوده و چون می‌خواستیم بازی‌هایمان را در این ورزشگاه برگزار کنیم، در آن هزینه کرده‌ایم.
وی افزود: فعلا ورزشگاه در اختیار شرکت توسعه و تجهیز است و ‌آن‌ها مرجع پاسخ‌گویی در مورد ورزشگاه هستند؛ برای تحویل ورزشگاه باید اقدامات حقوقی صورت بگیرد، فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان تاکنون بیش از 40 میلیارد تومان هزینه کرده است.
تابش مطرح کرد: در ازای این هزینه‌ها قرار بوده باشگاه و فولاد مبارکه بهره‌بردار این ورزشگاه باشد و فولاد هم اعلام آمادگی کرده در صورتی که‌ ورزشگاه تحویل شود، آماده کمک در کامل کردن این ورزشگاه است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با بیان اینکه شرکت توسعه و تجهیز هم در ورزشگاه هزینه کرده است، عنوان کرد: مشکل بزرگ این ورزشگاه مقاوم‌سازی سازه در طبقه دوم بود که این مشکل انجام شده و چادرهای طبقه دوم هم طبق اعلام این سازمان آماده است.
وی خاطر نشان کرد: فولاد با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون تومان یک جاده دسترسی دیگر برای ورزشگاه آماده کرد و پارکینگ شرقی هم که نیاز به خاکبرداری و زیرسازی داشت را آماده کرده است، البته با اینکه ورزشگاه تحویل نشده، این هزینه‌ها صورت گرفت.
تابش اذعان کرد: باشگاه هم هزینه زیادی در این ورزشگاه انجام داده و حسابرس هم این هزینه‌ها را از ما نمی‌پذیرد چون برای کس دیگری هزینه می‌کنیم و یکی از بندهای حسابرسی ما همین هزینه‌هاست.
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان مطرح کرد: امیدواریم مسأله انتقال ورزشگاه هرچه زودتر حل شود که اخبار خوبی هم در این باره مطرح شده است؛ ورزشگاه اکنون مخارج زیادی دارد که روزانه باید انجام دهیم و هزینه نگهداری آن مبلغ زیادی را می‌طلبد.
وی بیان داشت: راه‌حل یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این ورزشگاه در اختیار مدیریت شهری است و با توجه به این که اتوبان فرزانگان رینگ اصلی شهر و محل تردد وسائط نقلیه سنگین است، نیاز به یک روگذر و زیرگذر دارد؛ همچنین این اتوبان نیاز به یک پل هوایی عابر پیاده است.
تابش در پایان اظهار کرد: البته نقش‌جهان نسبت به بسیاری از ورزشگاه‌های ایران محسناتی دارد و یک ورزشگاه ملی است و جز معدود ورزشگاه‌هایی است که می‌تواند میزبان بازی‌های ملی هم باشد و از همین رو نیاز دارد که هرچه زودتر تکمیل شود.
به گزارش فارس، روز گذشته وزیر ورزش و جوانان با مدیرعامل فولاد مبارکه و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان و رئیس شرکت توسعه و تجهیز جلسه‌ای برگزار کردند و پیرامون انتقال ورزشگاه به فولاد مبارکه صحبت کردند.
همچنین امروز نیز رئیس شرکت توسعه و تجهیز به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان و اعضای کارخانه فولاد و کارشناسان و مهندسان شرکت توسعه و تجهیز از ورزشگاه نقش‌جهان بازدید کردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار