متاسفانه حمایت خوبی از بانوان والیبالیست نمی‌شود

بازیکن تیم والیبال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: از فدراسیون درخواست می‌کنم تبصره و یا قانونی وضع کند که تیم‌های فعال در بخش آقایان را ملزم به تیم‌داری در حوزه بانوان کند.

بازیکن تیم والیبال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: از فدراسیون درخواست می‌کنم تبصره و یا قانونی وضع کند که تیم‌های فعال در بخش آقایان را ملزم به تیم‌داری در حوزه بانوان کند.
پوران زارع در گفت‌وگو با تسنیم ، از سطح مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان انتقاد کرد و اظهار داشت: هر چه تعداد تیم‌های حاضر در رقابت‌ها کمتر باشد، به همان نسبت از سطح کیفی مسابقات کم می‌شود و از همان هفته‌های نخست مشخص است که چه تیمی قهرمان خواهد شد.
وی افزود: اگر اسپانسرها حمایت بیشتری از تیم‌های بانوان انجام دهند، تعداد تیم‌ها بیشتر شده و به همان نسبت سطح کیفی رقابت‌ها نیز بالاتر می‌رود.
بازیکن تیم والیبال نامی‌نو اصفهان عمومی شدن تماشای مسابقات والیبال بانوان را یکی از راه‌های جذب اسپانسر دانست و گفت: از فدراسیون درخواست می‌کنم تبصره و یا قانونی وضع کند که تیم‌های فعال در بخش آقایان را ملزم به تیم‌داری در حوزه بانوان کند. راه دیگر این است که دیدن بازی‌های بانوان را عمومی کنند، تا اسپانسرها بیشتر شوند. ما با رعایت کامل شئونات و پوشش اسلامی بازی می‌کنیم، اما زمانی که خانواده‌ها نمی‌توانند بازی‌ها را ببینند، اسپانسرها هم قطعاً تمایلی برای سرمایه‌گذاری نخواهند داشت.
زارع سطح فنی بانوان والیبالیست‌ ایرانی را بالا دانست و خاطرنشان کرد: بانوان والیبالیست ایرانی از سطح فنی خوبی برخوردار هستند. ما چند بازیکن لژیونر داریم، اما متأسفانه حمایت خوبی از بانوان والیبالیست نمی‌شود.
وی آینده خوبی برای تیم والیبال بانوان نامی‌نو پیش‌بینی کرد و ادامه داد: نامی‌نو تیم بسیار جوانی است و برنامه‌های بلندمدتی برای موفقیت دارد. وقتی این تیم در نخستین سال حضورش موفق به کسب رتبه سوم شده است، مطمئن باشید در سال‌های آینده برای قهرمانی خواهد جنگید.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار