کام آخرین روزهای اسفند با تئاتر شیرین می‌شود+برنامه

تئاترهای «سفر جادویی» و «یه حبه نبات» در حال حاضر بر روی صحنه‌های تئاتر شهر هستند

تئاترهای «سفر جادویی» و «یه حبه نبات» در حال حاضر بر روی صحنه‌های تئاتر شهر هستند

به گزارش فارس، آخرین روزهای اسفند نمایش‌هایی در سطح شهر در حال اجرا هستند؛ این تئاترها با عنوان‌های «مهمانسرای دو دنیا»، «سفر جادویی»، «یه حبه نبات»، «خاله سوسکه» و «خواب‌نامه ملیکجان» اجرای خود را آغاز کرده‌اند، علاقه‌مندان و هنرمندان و مردم می‌توانند برای سپری کردن اوقات فراغت خود آخرین روزهای سال خود را پای صحنه نمایش بنشینند و از دیدن این تئاترها لذت ببرند.

دانشگاه اصفهان تئاتری با عنوان «مهمانسرای دو دنیا» را به کارگردانی کاوه کاکایی و نویسندگی اریک امانوئل اشمیت از تاریخ 12 اسفند بر روی صحنه برده است؛ این تئاتر تا 22 اسفند همه روزه به جز جمعه‌ها اجرا خواهد داشت، زمان اجرای این تئاتر ساعت 12:00 است، همچنین این تئاتر سه‌شنبه‌ها ساعت 16:00 اجرای خود را روی صحنه دارد، مکان برگزاری این نمایش خیابان هزار جریب، دانشگاه اصفهان، تالار شهید آوینی است.

تئاتر «سفر جادویی» به کارگردانی امیر شیخ جبلی و نویسندگان حسن دولت‌آبادی و امی شیخ جبلی از 12 اسفند اجرای خود را روی صحنه برده‌اند؛ این تئاتر تا 24 اسفند میزبان علاقه‌مندان و مردم برای تماشا خواهد بود، زمان برگزاری این نمایش ساعت 20:30 است، مکانی که این تئاتر در آن در حال اجرا خواهد بود پل ابوذر، ابتدای خیابان توحید، مجموعه فرشچیان، سالن اصلی است.

«خاله سوسکه» نمایشی به کارگردانی امیر شیخ جبلی و برداشتی آزاد از نوشته م. آزاد از تاریخ 12 اسفند تا 24 اسفند اجرا خواهد داشت؛ این تئاتر ساعت 18:30 در پل ابوذر، خیابان توحید، مجموعه فرشچیان، سالن اصلی به روی صحنه می‌رود، هنرمندان و تئاتر دوستان می‌توانند برای تماشای این تئاتر به این مکان مراجعه کنند و پای تماشای صحنه این نمایش بنشینند.

از تاریخ 8 اسفند نمایشی با عنوان «یه حبه نبات» به روی صحنه رفته است؛ این تئاتر به کارگردانی و نویسندگی مهدی شهداد از ساعت 19:00 اجرا دارد، میزبانی این نمایش از علاقه‌مندان و مردم تئاتر دوست تا تاریخ 28 اسفند خواهد بود، این نمایش هم نیز در پل ابوذر، ابتدای خیابان توحید، مجموعه فرشچیان، تماشاخانه اصفهان برگزار خواهد شد.

خانه تئاتر حوزه هنری استان نمایش را با عنوان «خواب‌نامه ملیکجان» به کارگردانی و نویسندگی مجید صدیقی از 10 اسفند بر روی صحنه برده است؛ این نمایش تا 27 اسفند روی صحنه خواهد بود، زمان اجرای این تئاتر ساعت 19:00 در خیابان استانداری، کوچه سعدی، همرستان حوزه هنری، تماشاخانه ماه است

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار