طوفان با شدت ۱۳۰ کیلومتر در نایین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طوفان با سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت از ساعت ۱۱ صبح آغاز و تا ۱۱ شب در استان اصفهان فعالیت دارد، البته شدت طوفان از ساعت ۱۵ در نایین کاهش یافته و به سمت چوپانان، اردستان، کاشان و آران وبیدگل در حال حرکت است.

محسن مومنی در گفت‌وگو با ایمنا با اشاره به ایجاد طوفان در شهرستان نایین اظهار کرد: طوفان از ساعت ۱۱ صبح امروز در نایین آغاز شد و به دنبال آن محور نایین - ملا احمد، نایین - اردکان، نایین - اردستان و نایین به انارک با دستور پلیس راه مسدود شد.

وی با بیان اینکه ۱۲ خودروی امدادی به همراه ۳۲ نیروی امداد و نجات برای ارایه خدمات امدادی در محورهای اعلام شده ورود کردند، افزود: این نیروها بین افراد آسیب دیده آب، ماسک، بسته کمک‌های اولیه و اغذیه خشک توزیع کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه به دنبال ایجاد طوفان در گردنه ملااحمد ۵۰ خودرو و ۱۹۶ نفر اسکان یافتند، افزود: همچنین در محور اردستان پایگاه ظفرقند ۶۰ نفر و در نایین نیز ۸۰ نفر اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه با آغاز بارش باران وضعیت بهبود یافت و دید افقی افزایش یافت، ادامه داد: در حال حاضرطوفان در محور نایین - انارک در حال وزیدن است و در پایگاه جاده‌ای خور و بیابانک نیروهای امدادی وارد محور برای امدادرسانی شده ‌ اند.

مومنی با بیان اینکه در حال حاضر انارک - نایین و انارک - چوپانان به دستور پلیس راه مسدود شده است. طوفان با سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت از ساعت ۱۱ صبح آغاز و تا ۱۱ شب ادامه دارد، البته شدت طوفان از ساعت ۱۵ در نایین کاهش یافته و به سمت چوپانان، اردستان، کاشان و آران وبیدگل در حال حرکت است.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار