گالری های شهر اصفهان همچنان بسته هستند

جوادی گفت:چون بازدید کننده از گالری وجود ندارد هنرمندان مایل به برگزاری نمایشگاه نیستند.

مهناز جوادی مدیر گالری دیبا در شهر اصفهان درباره وضعیت گالری‌های این شهر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: گالری‌ها همچنان تعطیل است. البته من دو گالری دار را دیدم که زمان بازگشایی گالری هایشان را مشخص کرده بودند. اما نکته حائز اهمیت این است که خود هنرمندان برای برگزاری نمایشگاه راغب نیستند.
وی افزود: ما در نیمه اردیبهشت ماه گالری را یک یا دو بار بازکردیم، اما اصلا فایده نداشت، زیرا بازدید کننده نداریم. حتی به دلیل بارندگی‌های شدید با خرابی ساختمان هم مواجه شدیم و خسارت ۵۰ میلیونی به من وارد شد. همچنین یکسری از دیوار‌های گالری دیبا هم آسیب دید که مشکلات موجود فعلی را برای این مجموعه دوچندان کرد.
جوادی در پاسخ به اینکه آیا نمایشگاه مجازی برای هنرمندان گالری هایتان برگزار کردید یا خیر اظهار کرد: من می‌خواستم برای ۲ تن از هنرمندان که از قبل وقت نمایشگاهشان را برای بهار رزرو کرده بودند نمایشگاه مجازی برگزار کنم، اما خود آن‌ها مخالف این موضوع بودند و در نتیجه برگزار نشد.
وی ادامه داد: در حال حاضر ارشاد استان اصفهان یک پیج در یوتیوب فعال کرده که هر هنرمند می‌تواند آثار و سابقه خود را بدون واسطه در آن صفحه ارائه دهد. این اقدام بد نیست، اما کار گالری‌ها را مختل می‌کند. مدیران این صفحه در پیج نگارخانه داران هم کار خود را تبلیغ کردند و با مخالفت تعدادی از گالری داران مواجه شدند.
مدیر گالری دیبا تاکید کرد: من به مدیر این صفحه پیام داده و اعتراض خود را بیان کردم، اما او پاسخ داد که شما هم می‌توانید از این فضا استفاده کنید. در صورتی که با حضور مستقیم هنرمند دیگر نیازی به گالری دار و معرف نیست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار