نخستین نماز جمعه شهرهای نایین، بادرود و خوانسار در سال ۹۹ برگزار شد!

نخستین نماز جمعه شهرهای خوانسار، بادرود و نایین در سال ۹۹ با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،امام جمعه خوانسار در جمع نمازگزاران گفت: در مقابله با ویروس کرونا مردم ایران صحنه‌هایی از کمک‌های مومنانه ثبت کردند که در هیچ جای جهان شاهد آن نبودیم.
حجت الاسلام رسول خواجه کریمی افزود: مدافعان سلامت و کادر درمان در بیمارستان‌ها با روحیه جهادی به بیماران مبتلا به کرونا خدمات ارائه کردند.
خطیب جمعه خوانسار از حضور بی سابقه گردشگران در خوانسار انتقاد کرد و گفت: حضور گسترده گردشگران بدون رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی تبعاتی از افزایش شیوع کرونا را در این منطقه به دنبال دارد.
حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه شهر بادرود نیز در نخستین نمازجمعه این شهر بعد از حدود چهارماه که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد به سالروز انتصاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آنچه که امروز نظام ولایی را زنده نگه داشته، انتخاب رهبری از جنس امام(ره) بود که دشمنان از ذکاوت ایشان به شدت می‌ترسند.
حجت‌الاسلام سید علی سجادی امام جمعه نایین در جمع نمازگزاران گفت:امام خمینی (ره) انسانی تحول‌آفرین و تحول‌خواه بود که در حوزه حاکمیت ارزش‌های الهی و معنوی توانست، نه تنها ایران اسلامی را که بلکه تمامی آزادگان جهان را تحت تاثیر روش و منش خود قرار دهد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار