باید تولید را افزایش دهیم

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در دیدار با اعضای شورای فرماندهی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان طی سخنانی به دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در 4 دهه اخیر پرداخت و یادآور شد: باید فرهنگ بسیجی به‌عنوان مهم‌ترین یادگار حضرت امام (ره) در روح و جان ما جلوه‌گر شود و مواظب رفتار و گفتار خود باشیم که مبادا اشتباهات ما به‌حساب دین و انقلاب اسلامی گذاشته شود.

به گزارش اصفهان امروز، منصور یزدی‌زاده گفت: شهدا بالاترین حماسه‌ها را آفریدند و جان خود را فدای انقلاب کردند؛ ما نیز باید پاسدار آرمان‌های شهدا و ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

یزدی‌زاده با اشاره به شرایط فعلی کارخانه تصریح کرد: حرکت چرخ‌های صنعت؛ سودآوری و موفقیت آن مستلزم روحیه بسیجی و کار بسیجی است.

او افزود: وضعیت تولید و جایگاه فعلی ذوب‌آهن اصفهان در شان 286 شهید این مجموعه بزرگ صنعتی نیست و باید با تلاش‌های بیشتر و همدلی و تزکیه نفس، خواسته‌های شهدا را به سرانجام برسانیم.

یزدی‌زاده با اشاره به تحرکات مختلف دشمن یادآور شد: ما همواره باید مواظب دشمن و خصومت‌های آن باشیم و با تولید بیشتر و رساندن تولید شرکت به ظرفیت پیش‌بینی شده خود موفقیت‌های لازم را برای شرکت به ارمغان آوریم.

او در ادامه به گسترش فعالیت‌های ورزشی ذوب‌آهن خصوصا ورزش کارگری اشاره کرد و خواستار اصلاح لازم در مسائل ورزشی و برقراری پیوند باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت با کارکنان و خانواده‌های آنها شد.

در ادامه این جلسه حمیدرضا محمدی فشارکی فرمانده بسیج مقاومت ناحیه سپاه ناحیه لنجان نیز ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و خصوصا شهدای ذوب‌آهن گفت: حضور در جمع بسیجیان ذوب‌آهن و مدیرعامل بسیجی آن را مایه افتخار خود و تابلویی از موفقیت‌های کشور می‌دانم.

او یادآور شد: چنین جلساتی امیدبخش و چاره‌ساز مشکلات جامعه و این شرکت است و بسیج و سپاه لنجان نیز در بالاترین توان، حامی ذوب‌آهن و مدیریت و کارکنان آن است.

در ادامه چند نفر از فرماندهان حاضر اهم فعالیت‌های تحقیقاتی و اجرایی بسیجیان شرکت در خط تولید را بیان نمودند. در پایان این جلسه مشترک، به پاس زحمات و حمایت‌های مدیرعامل ذوب‌آهن از بسیج و حرکت در جهت افزایش تولید و اشتغال در ذوب‌آهن، لوح تقدیر بسیج کارگری استان اصفهان به او اهدا شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار