سه حادثه آتش‌سوزی در اصفهان سه مصدوم داشت

وقوع سه حادثه آتش‌سوزی در بهارستان، جاده انرژی اتمی و جیلان‌آباد اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته، ۲ شهروند و یک نیروی آتش‌نشان مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

وقوع سه حادثه آتش‌سوزی در بهارستان، جاده انرژی اتمی و جیلان‌آباد اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته، ۲ شهروند و یک نیروی آتش‌نشان مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت ۱۲ و ۲۶ امروز انبار چوبی در جیلان‌آباد روبروی شهرک صنعتی جی در اصفهان آتش‌ گرفت که نیروهای عملیاتی ۶ ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۴، ۵، ۱۵، ۱۹، ۲۳ و ۲۴ در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شدند اما به دلیل فاصله حدود ۱۵ کیلومتری این انبار با شهر اصفهان، تا رسیدن نیروها، مقدار زیادی چوب از بین رفت و در آتش سوخت.
فرهاد کاوه آهنگران افزود: عملیات خاموش کردن آتش و پاکسازی محل در حدود پنج ساعت به طول انجامید و خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.
جیلان‌آباد روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان است.
وی همچنین با اشاره به آتش‌سوزی یک انبار ضایعات کارتن و کاغذ در کوی راه حق در جاده بهارستان بیان کرد: این حادثه ساعت ۱۳ و ۱۳ دقیقه امروز به آتش‌نشانی اعلام و ایستگاه‌های ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۲۳ به محل اعزام شدند.
شهر جدید بهارستان یکی از شهرهای برنامه‌ریزی‌شده اقماری است که در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان، در مسیر جادهٔ اصفهان- شیراز قرار گرفته است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این حادثه نیز مصدومی نداشت و آتش توسط نیروهای آتش‌نشانی مهار شد.
وی همچنین به انفجار و آتش‌سوزی در ساختمان یک باغ در جاده انرژی اتمی اصفهان نزدیک روستای زردنجان در بعدازظهر روز جمعه اشاره و خاطرنشان کرد: در این حادثه حدود ۱۵۰ کپسول گاز ۱۱ کیلویی، ۴۰ کپسول گاز بزرگ و دستگاه شارژ گاز پیک‌نیک منفجر و موجب آتش‌سوزی شدند.
کاوه‌آهنگران ادامه داد: 2 نفر از افراد حاضر در این محل و یکی از نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی نیز از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شدند.
وی عنوان کرد: نیروی مصدوم آتش‌نشانی شب گذشته از بیمارستان مرخص شد.
دلیل بروز این حوادث توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در دست بررسی است.
زردنجان، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان است.
۲۵ ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با ۶۲۴ نیروی عملیاتی و ۹۰ نیروی ستادی در مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.
کلانشهر اصفهان افزون بر ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار