خدمت‌گذاری صادقانه به شهروندان هدف مدیریت شهری در دوره پنجم

عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: هدف مدیریت شهری زرین شهر در دوره پنجم حرکت به سمت تحقق پیشرفت و خدمت‌گذاری صادقانه به شهروندان بوده است.

سعید نادی زاده در نشست با شهردار زرین شهر با تبریک انتخاب شهرداری زرین شهر از بین 108 شهرداری به عنوان شهردار برتر، اظهار کرد: کسب رتبه برتر در بین شهرداری های استان کار ساده ای نیست و قطعا این مهم با تلاش و همت شبانه روزی شهردار، معاونین و پرسنل و کارگران خدوم شهرداری به دست آمده است .
وی با بیان اینکه هدف مدیریت شهری زرین شهر در دوره پنجم حرکت به سمت تحقق پیشرفت و خدمت‌گذاری صادقانه به شهروندان بوده است، افزود: با توجه به انتظارات شهروندان از خادمان خود در شورای اسلامی سعی شد تصمیمات و سیاست‌گذاری‌های شورای شهر در دوره پنجم با اندیشمندی و مبتنی بر نیازهای واقعی شهروندان و با دقت و تلاش پرسنل شهرداری در قالب مصوباتی نمود پیدا کند که نتیجه بخشی آن در قالب ارائه خدمات شایسته و بهره برداری از پروژه های شهری قابل مشاهده باشد .
عضو شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه یکسال پیشروی مدیریت شهری، سال پاسخگویی به عملکرد است، تصریح کرد: منتقدان تنها نباید به گونه ای عمل کنند که عطش دیدن و شنیدن معایب را در جامعه شاهد باشیم داشته باشیم،بلکه باید ظرفیت و آستانه تحمل خود را در شنیدن محسنات و تعریف از دیگران بالا برده و اینگونه نباشد که تنها به انتقادبپردازیم البته شورای اسلامی زرین شهر از انتقادهای سازنده و بدون غرض استقبال کرده و درصدد رفع کاستی ها برخواهد خواست .
وی ادامه داد:طی سه سال گذشته هرگز مدعی نبودیم که تنها شورای پنجم خدمت رسانی کرده، بلکه در همه دوره‌ها خدماتی ارائه شده است و این دوره نیز به دلیل وضعیت سخت اقتصادی حاکم بر شهرداری ها سه سال پرتلاش و پرچالش را به دلیل شرایط موجود در کشور پشت سر نهادیم .
نادی زاده اضافه کرد:آغاز فعالیت شورای پنجم با شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه که اقتصاد کشور را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرد، مواجه بودیم،و امروز نیز متاسفانه شاهد رکورد شکنی قیمت ارز و طلا در بازار هستیم که این مسئله روند فعالیت شهرداری را با چالش های جدی در خرید متریال مورد نیاز برای انجام پروژه ها مواجه ساخته است .
وی عنوان کرد: از طرفی نباید فراموش کرد در شرایط سخت شیوع کرونا نیروهای خدوم خدمات شهری با جان و دل به میدان آمدند و در کنار کادر درمان به گونه ای عمل کردند که خدمات‌رسانی شهرداری تعطیل نشد و مدیریت شهری اقدامات زیادی را علاوه بر فعالیت‌های روزانه برای مقابله با شیوع این بیماری انجام داد .
عضو شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه شهرداری اجرایی‌ترین نهادی است که بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت فعالیت واحد شهرسازی در شهرداری نیاز است کارشناسانی که در این واحد فعالیت می کنند افرادی دقیق، با اطلاعات به روز شهرسازی باشند تا بتوانند به درستی پاسخگوی مطالبات شهروندان بوده و در بسیاری از مواقع از بروز تخلفات غیر عمد شهروندان جلوگیری کنند از این رو نیاز است به آموزش کارشناسان این واحد توجه ویژه داشت .

وی یاداور شد: حل معضل چندین ساله و شهرک حمل و نقل کالا زرین شهر و شهرک مشاغل شهری با همدلی و همراهی شهردار، اعضاء شورای اسلامی زرین شهر و مسئولان ارشد شهرستان به خوبی محقق شد از این رو باید درخصوص پارک سوار نیز تدابیر کارشناسی اتخاذ شود تا این پروزه نیز به بهره برداری برسد.

نادی زاده تاکید کرد: شهرداری زرین شهر در کنار حل معضلات بزرگ پروژه های عمرانی شهر نباید از مسائل عمومی همچون حفظ و نگهداری فضای سبز، لکه گیری و اسفالت معابر و توزیع عادلانه خدمات در محلات مختلف شهر از جمله محله مهراباد و قلعه قاسم غافل شود و باید همه محلا شهر به صورت یکسان دیده شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار