حبیبی : امیدوارم اتفاقات خوبی با استقلال در لیگ کشتی رقم بزنیم

عضو کادر فنی تیم کشتی آزاد استقلال گفت: امیدوارم با صدور مجوز برگزاری رقابتهای لیگ و حضور مدعیان متعدد همچون استقلال، اتفاقات خوبی در این عرصه رقم بخورد.

هادی حبیبی، با بیان اینکه تیمی مدعی و توانمند برای حضور در لیگ کشتی بسته شده، اظهار داشت: پس از اینکه تیم دریاچه ارومیه به دلیل عدم پایبندی متولیان ورزش استان به تعهدات مالی از حضور در لیگ کشتی انصراف داد، کشتی گیران را به تیم استقلال منتقل کردیم. البته تمامی اقدامات لازم از جمله قراردادهای رسمی بین باشگاه و آزادکاران منعقد شده و خوشبختانه تیم خوبی را برای لیگ بستیم.
وی تصریح کرد: با توجه به حضور برخی از تیم های ریشه دار و مدعی در رقابتهای لیگ و همچنین حضور تیم استقلال و چند تیم پرمهره و تازه وارد به این مسابقات، پیش بینی می کنم اتفاقات خوبی در لیگ رقم بخورد. البته فعلا همه چیز منوط به صدور مجوز برگزاری این مسابقات از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش است که امیدوارم این مساله هر چه سریعتر محقق شود.
عضو کادر فنی تیم کشتی آزاد استقلال در پایان از احتمال جذب دو آزادکار خارجی هم خبر داد و گفت: این موضوع در دست اقدام است و در حال نامه نگاری با اتحادیه جهانی برای جذب یکی از این کشتی گیران هستیم. ما برای حضور در فینال دورخیز و برنامه ریزی کردیم و در نتیجه با تمام قدرت برای بالابردن توان تیمی خودمان اقدام خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار مهر ، تیم کشتی استقلال در حالی برای حضور در رقابتهای لیگ کشتی آزاد بسته شده که در حال حاضر رضا یزدانی به عنوان سرمربی این تیم و بهروز یاری، محمد طلایی،هادی حبیبی و مهدی برائتی به عنوان اعضای کادر فنی معرفی شده اند. ضمن اینکه کشتی‌گیران این تیم با وجود نامشخص بودن زمان آغاز رقابتهای لیگ، حدود ۱۵ درصد از مبلغ قرادادهای خود را دریافت کرده اند.

طبق قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد، تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، استقلال تهران، پالایش نفت کرمانشاه، هیأت کشتی گلستان و شهرداری بجنورد در گروه الف و تیم های بازار بزرگ ایران ،هیأت کشتی قائمشهر، پاس تهران، ستارگان ساری و ویزازون در گروه ب قرار دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار