گرشاسبی: استقلال به تعهداتش عمل کند، واسعی در اختیار این تیم قرار می‌گیرد

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت در صورتی که باشگاه استقلال به تعهداتش پایبند باشد، سعید واسعی به تیم فوتبال این باشگاه می‌پیوندد.

حمیدرضا گرشاسبی درباره فعالیت باشگاه پیکان در نقل و انتقالات تابستانی اظهار داشت: عبدالله ویسی پس از تمدید قرارداد، لیست بازیکنانش را به ما ارائه کرد. با این حال به دلیل عدم نظارت درست و اصولی روی قیمت‌ها، حبابی ایجاد شده است و اوضاع خوبی نیست. ما بازیکنان خودمان را داریم، لیستی را که ویسی در آن پُست‌ها برای تقویت تیم ارائه کرده، دنبال می‌کنیم و تیم را تا 10 روز آینده می‌بندیم.
وی درباره قانون ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی تصریح کرد: این قوانین، ضعف ما را می‌رساند. ما به‌جای اینکه نظارت خوبی داشته باشیم، صورت مسئله را پاک می‌کنیم و به قوانین فیفا و AFC بی‌احترامی می‌کنیم. از این طرف این حباب ایجاد می‌شود و اتفاقاتی مانند دلار و ارز افتاد که به این وضعیت رسیدیم. با این قانون غلط کاری کردند باشگاه‌هایی که نمی‌خواهند ریخت و پاش کنند، گرفتار شدند. کار درست و اصولی انجام نشد و مدیران می‌توانستند نظارت بهتری داشته باشند.
مدیرعامل باشگاه پیکان که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، با انتقاد از مدیرانی که سابقه خوبی در باشگاهداری ندارند، خاطرنشان کرد: وقتی مدیری را می‌آورند که امتحانش را پس داده، نباید انتظار غیر از این موضوع را داشته باشیم. تصمیمات باید با تفکر گرفته شود و جلسه‌ای برای نظرخواهی از افراد استخوان‌کرده ورزش، مدیران باشگاه‌ها و روسای هیئت‌های فوتبال نداشتند که قانون مورد نظر، چکش‌کاری شود. وقتی از جایی دستوری می‌آید، چشم‌بسته اجرا می‌شود و فوتبال را گرفتار کرده است.
گرشاسبی درخصوص وضعیت شهریار مغانلو و سعید واسعی گفت: این دو بازیکن بندی در قرارداد خود دارند که با پرداخت 40 درصد از قراردادشان، می‌توانند از پیکان جدا شود. باشگاه نمی‌تواند کسی را به زور نگه دارد یا به کسی بگوید کجا بروید. اختیار با این بازیکنان است. درخواست مکتوب از پرتغال برای مغانلو رسیده و کارهایش را می‌کند، اما اگر نشد، مغانلو باید تیم داخلی انتخاب کند. واسعی از چند باشگاه درخواست داشت، اما دوست داشت به استقلال برود. شرایطی ایجاد کردیم و تفاهم کردیم تا در صورتی که استقلال به تعهداتش عمل کند، این بازیکن در اختیارش قرار بگیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار