ابتلای ۶۰ نفر از پرسنل بیمارستان بهشتی کاشان به کرونا

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تاکنون ۶۰ نفر از پرسنل بهداشتی درمانی بیمارستان شهید بهشتی کاشان به کرونا مبتلا شده اند.

سیدعلیرضا مروجی در گفت و گو با مهر با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان سه هزار و ۸۸۵ بیمار حاد تنفسی از دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل مرخص شده‌اند، اظهار داشت: در این مدت ۶۰ نفر از پرسنل کادر بهداشتی و درمانی بیمارستان شهید بهشتی کاشان نیز به کرونا مبتلا شده‌اند که یک شهید هم تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده‌اند، ابراز داشت: از این تعداد ۲۹ نفر اهل شهرستان کاشان و یک نفر نیز اهل توابع آران و بیدگل و یک نفر اهل محلات بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه اکنون ۱۰۷ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده‌اند، تصریح کرد: ۲۳ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در طول شبانه روز گذشته منطقه کاشان هیچ بیمار فوتی نداشته است، افزود: با ۳۵ مورد جدید از شناسایی بیماران کرونایی در منطقه کاشان تاکنون دو هزار و ۶۸۹ نفر در کاشان به این بیماری مبتلا شده‌اند.
مروجی گفت: در مجموع از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵۴ هزار و ۴۸۲ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار