طباطبایی: حضور حدادی در لیگ بسکتبال ایران بلامانع است

رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان در حاشیه مجمع سالیانه این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال ، در حاشیه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بسکتبال، اظهار داشت: هر چند روسای هیئت‌های استانی در این مجمع حضور نداشتند، اما به صورت مجازی با ما در ارتباط بودند. کسب سهمیه المپیک و گرفتن اولین مدال بانوان در غرب آسیا در سال ۹۸ به دست آمد. در بخش بسکتبال ۳ به ۳ مخصوصا در بخش بانوان عملکرد خوبی داشتیم و احتمال کسب سهمیه در آینده وجود خواهد داشت.
او افزود: علی نژاد معاون وزارت ورزش و جوانان عملکرد بسکتبال را موفقیت آمیز اعلام کرد. امیدوارم بتوانیم با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اردو‌های آمادگی تیم ملی را در نیمه دوم سال برگزار کنیم. برنامه ریزی‌ها در این زمینه انجام شده است.
رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص میزبانی ایران از عربستان در رقابت‌های آسیاکاپ، عنوان کرد: هنوز نامه‌ای برای ما ارسال نشده مبنی بر اینکه نمی‌توانیم میزبانی کنیم. آمادگی میزبانی از عربستان را در تهران خواهیم داشت. میزبانی از رقیبان حق ایران است و مسئله سیاست از ورزش جدا خواهد بود.
طباطبایی درباره حضور حامد حدادی در لیگ ایران، گفت: او می‌تواند در لیگ ایران حضور داشته باشد. طبق آیین نامه مسابقات لیگ که از چند سال قبل به تصویب رسیده، حدادی اگر در اواسط فصل به تیمی بپیوندد به عنوان بازیکن خارجی در نظر گرفته می‌شود. او این حق را دارد که در لیگ ایران بازی کند.
او در مورد انتخاب رئیس هیئت بسکتبال استان تهران، اظهار داشت: ما طبق روال عمل کردیم و به محض امضای حکم، با گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران هماهنگ کردیم تا یک یک نفر به عنوان سرپرست معرفی شود. یک هفته طول کشید تا مراحل قانونی آن پیش برود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار