رسانه ها شورای شهر را یاری کنند

رییس شورای اسلامی شهر ورنامخواست گفت:امروز رسانه ها می توانند كمک بزرگی به پیشبرد اهداف مدیریت شهری داشته باشند و اقدامات انجام شده و همچنین مسایل و مشکلات پیش روی شهر را به گونه ای منتشر کنند که برای مردم مثمر ثمر واقع شوند.

تقی کاظمی در جمع اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد:انتشار هزاران خبر و گزارش توسط خبرنگاران، به اشتراک گذاشتن انها و در نهایت اظهار نظرهایی که توسط مردم و مسئولان در خصوص اخبار منتشر شده صورت می گیرد بیانگر اهمیت نقش رسانه و توجه ویژه مسئولان و مردم به این عرصه است.

وی افزود: امروز رسانه ها می توانند كمک بزرگی به پیشبرد اهداف مدیریت شهری داشته باشند و اقدامات انجام شده و همچنین مسایل و مشکلات پیش روی شهر را به گونه ای منتشر کنند که برای مردم مثمر ثمر واقع شوند.

رییس شورای اسلامی شهر ورنامخواست تصریح کرد: رسانه های شهرستان لنجان که انتشار اخبار و اتفاقات مختلف را بر عهده دارند در کنار توجه به مرکز شهرستان به دیگر شهرها و روستاهای شهرستان نیز توجه ویژه داشته باشند و همه شهرهای مختلف شهرستان را به یک دید نگاه کنند و تنها به اخبار مرکز شهرستان و صنایع بزرگ پرداخته نشود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران شهرستان لنجان نشان داده اند همواره پیگیر دغدغه‌های مردم هستند،‌ ادامه داد: خبرنگاران شهرستان لنجان می تواند شورای اسلامی شهر را در پیشبرد اهداف عالی خود و پیگیری مطالبات مردمی یاری کنند از این جهت شهروندان شهر ورنامخواست انتظار دارند اخبار و رخدادهای شهر خود را از رسانه های معتبر دنبال کنند.

کاظمی عنوان کرد: خبرنگاران می توانند با اشرافیتی که بر موضوعات مختلف شهرستان دارند به این خواسته مردم جامه عمل پوشانده و در رفع مشکلات، ارایه راهکارها و پیشبرد امور تاثیرگذارتر باشند و در نهایت بتوانند گره ای از مشکلات شهرهای مختلف شهرستان را باز کنند.
وی با استقبال از حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر ورنامخواست، اضافه کرد: همفکری و مساعدت اصحاب رسانه با اعضاء شورای اسلامی شهر قطعا راهگشای بسیاری از مسایل بوده و ضریب خطا و اشتباه را به حداقل ممكن می رساند از طرفی حضور خبرنگاران در جلسات شورای اسلامی شهر ورنامخواست موجب شفاف سازی عملکرد شورای شهر خواهد شد از این رو امیدورایم حضور مستمر خبرنگاران و اصحاب رسانه را در جلسات شورای شهر شاهد باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار