سعیدی: با وضع قوانین از کجا آورده‌اید باید مانع ریخت و پاش مسئولان شد

نماینده مردم چابهار در مجلس در تذکری شفاهی، گفت: با وضع قوانین از کجا آورده‌اید باید مانع ریخت و پاش مسئولان شد.

معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 25 آذر) قوه مقننه در تذکر شفاهی خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: بیمارستان 540 چابهار - کنارک و بیمارستان‌های محلی حوزه انتخابیه را تعیین تکلیف کنید؛ مردم صبر ایوب دارند، اما عمر نوح ندارند.
وی در ادامه تذکر خود خطاب به آقای حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش خواستار رسیدگی به موضوع خرید خدمت معلمان شد و خطاب به وزیر جهادکشاورزی تذکر داد که 95درصد اراضی جنوب استان شامل مزارع دشتیاری و سایر مزارع حوزه انتخابیه ملی شدند، عنایت لازم را داشته باشید.
نماینده چابهار در مجلس در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی فریاد تشنگی کودکان جنوب استان سیستان و بلوچستان را بشنوید؛ از نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق بودجه می‌خواهم تا محرومیت و مظلومیت تاریخی سیستان و بلوچستان را در جریان بررسی لایحه بودجه سال 1400 فراموش نکنند.
سعیدی در بخش پایانی تذکر خود با بیان اینکه باید با وضع قوانین "از کجا آورده‌اید؟"، مانع ریخت و پاش مسئولان شد، همچنین خطاب به مسئولان اجرایی تأکید کرد: توئیتر را باید برای مردم رفع فیلتر کنید یا خودتان هم از آن استفاده نکنید، رطب خورده، منع رطب کی کند؟!

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار