خطیبی: هدف آلومینیوم بقا در لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال الومینیوم اراک با بیان اینکه "هدف آلومینیوم باقی‌ماندن در لیگ برتر است" گفت: انتظارات مردم از تیم نباید به فشار برروی بازیکنان تبدیل شود.

رسول خطیبی شامگاه یکشنبه در گفت‌و‌گوی خبری با اشاره به تلاش تیم آلومینیوم اراک در فصل بیستم لیگ برتر فوتبال کشور اظهار داشت: جا دارد فرارسیدن شب یلدا را به همه مردم ایران به ویژه هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک تبریک بگویم و از زحمات تمامی پرستاران به ویژه در این موقعیت شیوع بیماری کرونا تقدیر کنم.
وی افزود: هدف اصلی تیم ما در این دوره از بازی‌های لیگ، به عنوان اولین فصل حضور در لیگ برتر، باقی ماندن در جمع لیگ برتری‌ها و حفظ سهمیه و جایگاه تیم در بین تیم‌های لیگ برتری است.

خطیبی تصریح کرد: خوشحال هستیم که هفته به هفته مردم شهر اراک از نتایج تیم آلومینیوم خوشحال و راضی بوده‌اند و قطعا تلاش می‌کنیم روند خوب خود را در ادامه فصل تداوم داده و فوتبال دوستان و مردم خوب استان مرکزی شاهد این روند مطلوب و بازی خوب تیمشان باشند.
سرمربی آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: این که تیم آلومینیوم نتایج خوبی در چند هفته اخیر کسب کرده امری صحیح و مورد انتظار مردم و هواداران بوده که توانستیم به آن دست پیدا کنیم و در نهایت به جمع هفت تیم اول رسیده که جای خرسندی و سربلندی دارد.
وی اضافه کرد: با این حال، توقعات از تیم ما نباید سبب فشار بر روی بازیکنان شود، هرچند کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش خود را برای کسب بهترین جایگاه خواهیم کرد که امید داریم مردم استان مرکزی و شهر اراک همچنان با دعای خیر و حمایت‌های خود پشتیبان این تیم باشند.
خطیبی خاطرنشان کرد: همانطور که در آغاز صحبت‌هایم اعلام کردم، هدف اصلی آلومینیوم اراک در این فصل باقی ماندن در لیگ برتر است و از هواداران بسیار سپاسگزار هستم که همیشه ودر همه حال تیم را حمایت کرده اند، البته امسال رقابت در لیگ برتر فشرده و نزدیک است و سطح تیم ها به هم نزدیک است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار