من باید زیر نظر مربی فرانسوی تمرین کنم/ پرداخت حقوق المپین‌ها اقدام مثبتی است

دونده المپیکی کشورمان درباره وضعیت تمرینات خود برای حضور در رقابت‌های المپیک توکیو توضیحاتی را ارائه کرد.

حسن تفتیان دونده المپیکی کشورمان ، درباره وضعیت تمرینات خود اظهار کرد: برنامه خود را به فدراسیون دو و میدانی داده ام. تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌کنم تا وضعیتم مشخص شود.
او ادامه داد: من و صیامی چندین جلسه برگزار کرده ایم و او قول حمایت صد درصدی را به من داده است. همه تلاش می‌کنند تا برنامه‌های ورزشکاران با حمایت‌های لازم برای حضور در المپیک خوب پیش برود. البته برنامه های من قطعی نشده است. امیدوارم مسئولان دو و میدانی به جمع بندی نهایی برسند.
تفتیان درباره مربی فرانسوی خود گفت: به هر حال هنوز قطعی نشده که با مربی فرانسوی کار کنم یا خیر. صلاح این است که این مربی تمرینات من را تا المپیک زیر نظر بگیرد.

تهران محل مناسبی برای تمرین دوندگان نیست

دونده المپیکی کشورمان بیان کرد: شهر تهران به خاطر آلودگی هوا و شرایط کرونا محل مناسبی برای تمرین نیست. ۲ مسابقه مهم با فاصله زمانی ۲ ماه با یکدیگر داریم. این ۲ رویداد بزرگ برای ورزش کشورمان اهمیت زیادی دارد. انتظارات زیاد است. در ۲ دوره قبل در مسابقات آسیایی قهرمان شدم، اما در دوره قبل به علت آسیب دیدگی نتوانستم مسابقات را به پایان برسانم. امیدوارم بتوانم در آسیا و المپیک به موفقیت دست یابم.
تفتیان درباره اینکه حقوق دریافت می‌کند یا خیر، گفت: بله، کمیته ملی المپیک حقوق المپین‌ها را پرداخت کرده است. با وجود اینکه صحبت‌هایی مطرح بود که با تعویق یک ساله المپیک حقوق ورزشکاران پرداخت نشود، اما نکته مثبت این است که در دوران کرونایی دستمزد ورزشکاران از سوی صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک پرداخت شد.

فدراسیون دو و میدانی وظیفه اخذ مجوز از شورای برون مرزی را داشت

قهرمان دوی ۱۰۰ متر کشورمان درباره اینکه از فدراسیون دو و میدانی حقوقی دریافت می‌کند یا خیر، بیان کرد: خیر، من بعد از المپیک ریو حقوقی از فدراسیون دو و میدانی دریافت نکردم.
تفتیان درباره اظهارات پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک که مدعی شده بود او بدون هماهنگی با شورای برون مرزی به فرانسه رفته است، گفت: فدراسیون دو و میدانی موظف بود که درخواست مجوز برای سفر من به فرانسه را به شورای برون مرزی ارائه بدهد، اما این کار را نکرد. به هر حال درخواستی صورت نگرفت و من هم تصمیم گرفتم که بدون حمایت مسئولان راهی فرانسه شوم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار