اوج گیری دوباره آلودگی هوای اصفهان در روز شنبه

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ادامه پایداری جو بر روی استان و آلودگی هوای اصفهان طی چند روز آینده خبر داد و گفت: در روز شنبه هفته آینده آلودگی هوای اصفهان به اوج می رسد.

مژگان امیرامجدی ، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار بر روی استان طی ۳ روز آینده است، براین اساس طی این مدت در بیشتر مناطق استان وضعیت جوی صاف تا قسمتی ابری و در بعد از ظهر گاهی وزش باد ملایم پیش بینی می شود.
وی گفت: از امروز تا آخر هفته در ساعات اولیه روز باتوجه به پایداری نسبی جو در مناطق مرکزی و صنعتی استان از جمله کلانشهر اصفهان شرایط برای انباشت آلاینده های جوی مهیا است و شاخص کیفیت هوا ناسالم برای گروه های حساس و در برخی ساعات ناسالم برای عموم خواهد بود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، افزود: دمای اصفهان امروز حداکثر به ۱۱ درجه سانتیگراد و حداقل فردا به منهای ۶ درجه سانتیگراد می رسد.
وی خاطرنشان کرد: گرم ترین نقطه استان چوپانان با ۱۱ درجه سانتیگراد و سردترین نقاط استان بوئین میاندشت و چادگان با منهای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
این کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه آلودگی هوا تا صبح یکشنبه هفته آینده ادامه دارد و تا آن زمان بارشی در استان نخواهیم داشت، گفت: صبح یکشنبه با عبور موج جنوبی از روی استان شرایط بهتر خواهد شد.
وی با بیان اینکه کیفیت هوای اصفهان امروز بهتر از روزهای قبل بود اما وضعیت آلودگی هوا در روزهای آینده همچنان ادامه دارد، گفت: روز شنبه بدترین شرایط را خواهیم داشت و اوج آلودگی هوا در اصفهان خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار