شهرداری زرین شهر در مقابله با ویروس کرونا وحمایت از اصناف خوش درخشید

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: در زمان اوج شیوع ویروس کرونا و در شرایطی که چاره‌ای جز رعایت ضوابط بهداشتی و تعطیلی اصناف وجود نداشت شهرداری زرین شهر با همراهی شورای اسلامی این شهر، طرح بخشودگی عوارض کسب و پیشه اصناف زرین شهر را در دستور کار خود قرار داد.

محمدجواد نورانی اظهارکرد: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا بسیاری از مردم از جمله کسبه و اصناف، به دلیل محدودیت‌های اعمال شده، با مشکلات عدیده‌ای مواجه شوند .
وی با بیان اینکه در تعارض سلامت و معیشت، اولویت سلامت است، افزود:اینکه واحد صنفی باید باز باشد تا بتواند درآمدی کسب کند، بر هیچ کس پوشیده نیست با این وجود بازاریان خطه طلایی ایران در راستای حفظ سلامت مردم، ضوابط و محدودیت ها را پذیرفته و نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کردند.
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: در زمان اوج شیوع ویروس کرونا و در شرایطی که چاره‌ای جز رعایت ضوابط بهداشتی و تعطیلی اصناف وجود نداشت شهرداری زرین شهر با همراهی شورای اسلامی این شهر، طرح بخشودگی عوارض کسب و پیشه اصناف زرین شهر را در دستور کار خود قرار داد.
وی ضمن تقدیر از شهردار زرین شهر در خصوص اعمال تخفیف و بخشوگی اصناف، ادامه داد: طرح بخشودگی ۲ ماه عوارض مشاغل در سال گذشته، بخشودگی اجاره بهای اماکن شهرداری، اعمال ۳۵ درصد تخفیف کسب و پیشه و…در راستای حمایت از اصناف، کسبه و بازاریان شهر و جبران بخشی از ضرر و زیان این قشر از جامعه به مرحله اجرا رسید که موجب خرسندی این قشر تاثیرگذار در جامعه شد.
نورانی اضافه کرد: اصناف و مدیریت شهری ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند از این رو چنانچه این دو نهاد تاثیر گذار در کنار یکدیگر قرار گیرند قطعا شاهد کسب نتایج مثبتی در اجرای طرح های عمرانی، خدماتی و حتی فرهنگی خواهیم بود.
وی بیان کرد: خوشبختانه امروز این وحدت و همدلی در بین شهرداری زرین شهر و اتاق اصناف شهرستان لنجان به مرحله اجرا رسیده است.
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان عنوان کرد: تعامل هرچه بیشتر اصناف و شهرداری باعث کسب درآمدهای پایدار، تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق کسب و کار بازاریان خواهد شد خصوصا در شرایطی که همچنان ویروس کرونا در شهرهای مختلف ایران تاثیرات منفی اقتصادی را به همراه داشته است.
وی خاطرنشان کرد: امید است همچون سه سال گذشته شاهد افزایش تعاملات شهرداری و اتاق اصناف شهرستان لنجان باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار