ولی نژاد: هدفم کسب طلای المپیک است/ در وزن دوم مبارزه می‌کنم

تکواندوکار ملی پوش تیم بانوان گفت: بعد از کسب طلای المپیک نوجوانان، می‌خواهم در بازی‌های المپیک توکیو هم به نشان طلا دست پیدا کنم.

یلدا ولی نژاد یکی از تکواندوکاران با آتیه ایران است. تکواندوکاری که با رنکینگ ۱۷ المپیک بهترین جایگاه را در بین دختران تکواندوکار ایرانی دارد. به گواه اغلب کارشناسان ولی نژاد یکی از فنی‌ترین تکواندوکاران ایران است که می‌تواند افتخارات زیادی برای تکواندو ایران در بخش بانوان کسب کند. تکواندوکاری که بعد از حذف از اردوی تیم ملی به دلیل اضافه وزن، با انگیزه مضاعف تمرین کرد و در مسابقات لیگ ایران، چهار بار در ترکیب تیم فتح صدر البرز به میدان رفت و با اقتدار رقبای خود را شکست داد. این عملکرد عالی نظر کادر فنی را برای دعوت او به اردوی تیم ملی جلب کرد.
این تکواندوکار در این مورد به خبرنگار مهر گفت: انگیزه‌های زیادی برای کسب سهمیه المپیک در وزن ۵۷- کیلوگرم یا همان وزن دوم المپیکی دارم. بر همین اساس هم سخت تمرین کرده و با آمادگی بالا در مسابقات لیگ شرکت کردم. می‌خواهم با کسب طلای المپیک دل مردم ایران را شاد کنم و برای این هدف هم سخت تلاش خواهم کرد.
ولی نژاد ادامه داد: لیگ سال متفاوت با سالهای گذشته بود. بهترین‌های ایران در غالب تیم‌های شرکت کننده در ترکیب قرار گرفته و به میدان رفتند. ضمن اینکه برگزاری مسابقات بعد از یک سال تعطیلی شور و اشتیاق زیادی در بین تکواندوکاران ایجاد کرده بود.
دارنده مدال طلای المپیک با اشاره به مبارزات خود در لیگ اظهار داشت: در چهار بازی در ترکیب تیم فتح قرار گرفتم و موفق شدم با اختلاف رقبا را شکست داده و به عنوان فنی‌ترین تکواندوکار لیگ برتر معرفی شوم.
وی در پایان گفت: فتح صدر البرز خیلی حرفه‌ای برای حضور در لیگ تدارک دیده و در جریان مسابقات هم با غیرت و تلاش اعضای تیم و کادر فنی موفق به ثبت بهترین نتیجه و کسب عنوان قهرمانی برای دومین دوره متوالی شدیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار