همراهی مدیریت شهری و بهزیستی برای ارتقای رفاه اجتماعی

شهردار باغبادران گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در سال ۹۴ موفق به راه اندازی نمایندگی بهزیستی در این شهر شدیم و هزینه‌های اجاره بها این مرکز توسط شهرداری تامین شد البته خیران نیز در این مسیر همراهی لازم را داشتند تا این مهم محقق شود.

حجت الله امینی باغبادرانی در نشست با مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به همراهی مدیریت شهری با بهزیستی شهرستان برای ارتقای رفاه اجتماعی مددجویان و شهروندان، اظهار کرد: مدیریت شهری باغبادران نسبت به ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان خصوصا، جامعه هدف بهزیستی حساسیت ویژه‌ای دارد از این رو در دوره های چهارم و پنجم مدیریت شهری ارتباط تنگاتنگی بین شهرداری باغبادران و بهزیستی شهرستان لنجان ایجاد شده است.
وی افزود: وجود دو شهر و ۳۲ روستا و همچنین جمعیت ۸۰۰ نفری مددجویان بخش باغبهادارن سبب شده برنامه ریزی لازم برای استقرار نمایندگی بهزیستی در شهر باغبادران انجام شود چرا که فاصله زیاد مرکز شهرستان لنجان تا روستاها ایجاب می کرد مرکز بهزیستی در بخش باغبهادران فعال شود تا سرعت خدمات بهزیستی به مددجویان افزایش یابد.
شهردار باغبادران تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته سال ۱۳۹۴ موفق به راه اندازی نمایندگی بهزیستی در شهر باغبادران شدیم و هزینه های اجاره بهای مکان استقرار این مرکز توسط خیرین و شهرداری تقبل شد و خوشبختانه خیرین نیز در این مسیرهمراهی لازم را داشتند تا این مهم محقق شود.
وی ادامه داد: ما براین باور هستیم که تعامل مدیریت شهری و بهزیستی می تواند بخشی از نیازهای خدمات اجتماعی مددجویان را تامین کند از این رو مکان های مختلقی برای استقرار نمایندگی بهزیستی در شهر پیش بینی شد اما با هدف سهولت دسترسی روستائیان و همچنین مددجویان به این مرکز مکانی در نزدیکی ترمینال شهر که دسترسی آسان را نیز برای این عزیزان داشت انتخاب و اجاره شد.
امینی اضافه کرد: یکی از افتخارات مدیریت شهری باغبادارن در دوره پنجم جذب کمک خیرین به منظور رسیدگی به امور اجتماعی است و در این مسیر در روز معارفه تصمیم گرفتم هزینه گل، بنر و و هرآنچه برای تبریک انتصاب مرسوم است صرف ساخت مرکز بهزیستی باغبادران شود.
وی عنوان کرد: حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط شهروندان و خیرین برای ساخت مرکز بهزیستی جمع اوری شده است و از طرفی موفق شدیم زمینی دولتی را برای احداث این مرکز تملک کنیم که هزینه تملک آن توسط یکی از خیرین شهر تامین شد.
شهردار باغبادران خاطرنشان کرد: خدمات مهندسی این مجموعه توسط مهندسین شهر تبرعاً انجام شد و نظام مهندسی شهرستان نیز همراهی صمیمانه ای را با این اقدام خیر داشت و برهمین اساس حدود ۵۰۰ میلیون ریال صرفه جویی صورت گرفت در ادامه مسیر نیز گودبرداری توسط خیر نیک اندیش انجام گرفت.
وی متذکر شد: ساخت مرکز بهزیستی بخش باغبهادران نیازمند حدود ۵۰ تن میلگرد است و چنانچه این مهم محقق شود با توجه به روحیه خیرخواهانه شهروندان باغبادران با عبور از مرحله فونداسیون قطعا می توان به افزایش کمک خیرین برای راه اندازی مرکز امیدوار بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار