یکی از مطالبات شهروندان را بهسازی و آسفالت معابر

شهردار زرین شهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 30 هزار متر مربع آسفالت و ترمیم ترانشه با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.

میثم محمدی یکی از مطالبات شهروندان را بهسازی و آسفالت معابر دانست و اظهار کرد: یکی از مهمترین ویژگی ‌های یک شهر با سیما و منظر زیبا وضعیت آسفالت خیابان ها و معابر آن بوده که در گام نخست چشم هر رهگذر را به خود جلب می کند و شهروندان نیز مطالبه بسیاری را در این حوزه از شهرداری های شهرهای ایران دارند.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع پروژه آسفالت معابر از جمله پروژه‏های اولویت‌‏دار شهرداری زرین شهر در دوره پنجم با هدف تامین آسایش و افزایش جلب رضایت شهروندان به شمار می آید و برای رفع مشکلات آسفالت در محلات مختلف شهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.
شهردار زرین شهر با بیان اینکه بخش قابل توجهی از منابع درآمدی شهرداری‌ها صرف هزینه آسفالت می شود، تصریح کرد:از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 30 هزار متر مربع آسفالت و ترمیم ترانشه با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.
وی با بیان اینکه شهرداری‌ها در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت قیر برای تامین قیر مورد نیاز آسفالت معابر با مشکل مواجه شده است، ادامه داد: آسفالت محلاتی چون قلعه قاسم، اندیشه، سجاد و… در کنار معابر اصلی و پر تردد شهر مورد توجه ویژه ای قرار داشته اند و این درحالیست که شهرداری ها در دوره پنجم با افزایش چشمگیر قیمت قیر و همچنین شن و ماسه مواجه بوده اند.
محمدی اضافه کرد: حفاری های متعدد توسط دستگاه های اجرايی از جمله مشکلات آسیب رسیدن به آسفالت معابر شهرها به شمار می آید و با توجه به مشکلاتی که اینگونه اقدامات برای شهرداری و شهروندان به همراه دارد تلاش شده با مکاتبه و الزام دستگاه های اجرای به اخذ مجوز و… تا حدودی حفاری ها را مدیریت کرده تا آسیب کمتری به شهر وارد شود.
وی خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلاتی چون گرانی قیر، عدم تخصیص قابل توجه سهمیه قیر، افزایش دستمزدها و… وهمچنین دریافت نقدی بخش قابل توجهی از مبلغ قرار داد، قبل از آغاز کار پیمانکاران آسفالت‌ریزی در شهر تداوم خواهد داشت تا شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان و همچنین زیبایی سیما و منظر شهری باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار