نوشی‌صوفیانی: پرسپولیس در حمله فوق‌العاده است

دروازه‌بان تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با کسب نتایج خوب در چند هفته اخیر روحیه بسیار خوبی داریم و می‌توانیم در بازی با پرسپولیس هم امتیاز بگیریم.

داوود نوشی‌صوفیانی ، درباره پیروزی تیمش برابر شهر خودرو گفت: ما یک بازی سخت در پیش داشتیم. شهر خودرو در بازی قبلی سپاهان را در زمین خودش شکست داده بود و برای این بازی روحیه و انگیزه زیادی داشت. با این حال روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و خوشبختانه سه امتیازی شیرین در مشهد گرفتیم. ما در این هفته‌ها نتایج خوبی گرفتیم و خوشبختانه مس رفسنجان حالا خودش را در لیگ برتر ثابت کرده است.
سنگربان تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد عملکرد خوب خودش در هفته‌های اخیر تصریح کرد: من دوست دارم همیشه به تیمم کمک کنم و قطعاً دیگر بازیکنان مس هم چنین چیزی را در مورد خودشان احساس می‌کنند. وقتی هم گل نمی‌خورم احساس خیلی خوبی دارم و امیدوارم هر وقت که بازی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم.
وی راجع به دیدار تیمش برابر پرسپولیس هم اظهار داشت: پرسپولیس جزو تیم‌های خوب و باکیفیت در ایران است. آنها در فاز حمله فوق‌العاده هستند و در زمین خودشان هم به برد فکر می‌کنند، ولی ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. ما در هفته‌های اخیر با نتایج خوبی که گرفتیم، انگیزه و روحیه بالایی داریم و معتقدم که می‌توانیم در این بازی از پرسپولیس امتیاز بگیریم. امیدوارم بازی خوبی انجام داده و به هدف‌مان برسیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار