برچسب خانواده زندانی بودن درد مشترک همه این خانواده‌ها است

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لنجان گفت: این انجمن با تهيه لوازم منزل و سبد كالا به مناسبت های مختلف از خانواده زندانيان حمايت کرده تا نگرانی های آنان تا حدودی کاهش یابد.

علی اکبر محمودی اظهار کرد: خوشبختانه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لنجان با حمایت رئیس دادگستری شهرستان ، دادستان و اعضای هیئت مدیره در تلاش هستند به هر بهانه ای به خانواده های زندانیان که قشر آسیب پذیر جامعه به شمار می آیند کمک کنند.
وی افزود: بسياری از مادران خانواده زندانیان به عنوان سرپرست خانوار قادر به تامين هزينه های زندگی نيستند از این رو انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لنجان در راستای كاهش آسيب های اجتماعی اقدام به كمک از طريق جذب کمک های خیرین و … و پرداخت مستمری، تامين هزينه های تحصيلي و درمانی می كند.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لنجان تصریح کرد: این انجمن با تهيه لوازم منزل و سبد كالا به مناسبت های مختلف از خانواده زندانيان حمايت کرده تا نگرانی های آنان تا حدودی کاهش یابد.
محمودی با بیان اینکه برچسب خانواده زندانی بودن درد مشترک همه خانواده‌هایی است، که به دلایل مختلف به آن دچار شده‌اند، ادامه داد: انجمن حمايت از زندانيان شهرستان لنجان با هدف انجام حمايت های مادی، معنوی، فرهنگی و همچنین بررسی چالش ها و مشکلات پیش روی خانواده زندانیان برگزاری دیدارهای چهره به چهره با حضور رئیس دادگستری، دادستان، رئیس زندان و دیگر مسئولان امر در منازل این قشر آسیب پذیر را در دستور کار خود قرار داده است.
وی اضافه کرد: در این دیدارهای سرزده ای که با حضور رئیس دادگستری شهرستان لنجان، رئیس زندان و مسئول ستاد زکات این شهرستان از خانواده برخی زندانیان انجام گرفت بسته معیشتی و همچنین تبلت برای استفاده تحصیلی دانش آموزان به خانواده زندانیان نیازمند اهداء شد که در این مسیر ستاد زکات شهرستان لنجان نقش موثری را ایفا کرد.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: قطعا مشكلات خانواده زندانيان به تنهايي توسط انجمن حمايت از زندانيان حل و فصل نخواهد شد و رفع مشكلات آنها نیازمند همت جهادی و همكاری تمام دستگاه‌های ذيربط خصوصا خيرين بوده و امیدواریم با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش چالش های خانواده زندانیان شاهد افزایش همدلی ها با هدف کاهش چالش های پیش رو در شهرستان لنجان باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار