صید گردشگر با قلاب ماهیگیری در باغبادران

شهردار باغبادران گفت: برای احداث اسکله ماهیگیری در شهر باغبادران مطالعات و برنامه‌ریزی‌های لازم شده است.

حجت الله امینی باغبادرانی اظهار کرد: با توجه موقعیت جغرافیایی خاص شهر ساحلی باغبادران به سبب داشتن طبیعت بکر و زیبایی مسحور کننده رودخانه پر از ماهی زاینده رود، مدیریت شهری باغبادران را بر آن داشت تا به سمت گردشگری خلاق و استفاده از ظرفیت‌های مغفول مانده شهر در این حوزه گام بردارد.
وی با بیان اینکه سالیانه میزبان تعداد زیادی از مسافران هستیم، افزود: شیوع ویروس کرونا در یک سال گذشته چالش‌هایی را برای حضور گردشگران به همراه داشته است و بر همین اساس شهرداری باغبادران برای پساکرونا برنامه‌های متعددی برای ایجاد امکانات تفریحات سالم خانوادگی در کنار بستر زاینده رود در دستور کار خود قرار داده است.
شهردار باغبادران تصریح کرد: احداث اسکله ماهیگیری خانوادگی یکی از ظرفیت‌های گردشگری خلاق در شهر باغبادران است چرا که این شهر در بالادست برداشت آب شرب استان قرار داشته و همواره زاینده رود در باغبادران جاری است.
وی با اشاره به وجود حیوانات آبزی فراوان در رودخانه زاینده رود که برخی از آنها نادر هستند، عنوان کرد: در خصوص احداث اسکله ماهیگیری در شهر باغبادران مطالعات و برنامه‌ریزی‌های لازم شده و به شکلی ویژه به دنبال اجرایی شدن آن در زمین‌هایی که در حاشیه زاینده رود و در تملک شهرداری است هستیم.
امینی اظهار کرد: از سوی شهرداری باغبادران با آب منطقه‌ای مکاتبات لازم شده است که در صورت همراهی این سازمان در آینده نزدیک شاهد افتتاح این اسکله ماهیگیری خواهیم بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار