ربیع خواه: دلم برای برانکو تنگ شده است/ یک ماه دیگر به تمرین بر می‌گردم

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره شرایط خود در این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

محسن ربیع خواه بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک و بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شرایط حال حاضر پرسپولیس اظهار داشت: من ۴ سال در پرسپولیس بودم. نمی‌خواهم از دید کسی که قبلا در پرسپولیس بازی کرده صحبت کنم. باید از دید کسی که در فوتبال ایران بازی کرده حرف بزنم. به غیر از بحث فوتبال، در هر رشته ورزشی دیگری شما چند سال متوالی موفق باشید، موفقیت شما را زیر سوال می‌برند. زیرا دوست ندارند که شاهد تکرار موفقیت و قهرمانی یک تیم باشند.
او گفت: می‌گویند که پرسپولیس یک تیم خاص است. باید بگویم نه این طور نیست. آن افراد و تیم‌هایی که این حرف‌ها را می‌زنند می‌خواهند ضعف‌های خود را پوشش دهند.
او در ادامه گفت: دلم برای برانکو خیلی تنگ شده است. متاسفانه با او ارتباط ندارم. رفتن او از پرسپولیس یک ماجرای پیچیده بود. به نظر من بازیکنان در رفتن به تیم ها، حق انتخاب دارند. گاهی اوقات بازیکنان به دلیل بی مهری‌ها و بی توجهی‌ها و برای آینده خود باید یک انتخاب درست داشته باشند. اگر شجاع خلیل زاده یا مهدی ترابی در آینده فوتبال را کنار بگذارند و حرفه دیگری نداشته باشند، کسی نمی‌آید بگوید که خب حالا که شما فوتبال بازی نمی‌کنید، من حاضرم هزینه‌های شما را بدهم. متاسفانه اگر بازیکنان خوب ما، فوتبال را کنار بگذارند فراموش خواهند شد.
ربیع خواه در خصوص وضعیت مصدومیت خود تصریح کرد: شرایطم خوب است. ۲ ماه قبل جراحی کردم. فکر می‌کنم یک ماه دیگر به میادین برگردم. این مصدومیت بسیار سخت بود. شکستگی نازک نی داشتم و در حال حاضر حدود ۸ سانتیمتر پلاتین داخل پای من است. دویدن را از هفته آینده شروع خواهم کرد.
او در پایان گفت: تیم ما اوایل فصل وضعیت خوبی نداشت و کسی روی آلومینیوم اراک حسابی باز نکرده بود و به چشم یک تیم دسته یکی به ما نگاه می‌کردند. خدا را شکر که وضعیت آلومینیوم نسبت به اوایل فصل خیلی بهتر شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار