نارنجی، اکران جدید کرونا در نطنز

مراقبت نکردن‌ها،,وضعیت تعداد مبتلایان در شهرستان نطنز را به رنگ نارنجی درآورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ازدیاد آمار مبتلایان کرونا در شهرستان نطنز طی یک هفته گذشته قابل‌توجه بوده که شاهد تغییر رنگ شهرستان از تاریخ ۲۵ بهمن طبق نرم‌افزار ماسک از رنگ زرد به رنگ نارنجی بوده است.
شهرستان نطنز خیلی زود از وضعیت آبی به زرد تغییر رنگ داد و از 25 بهمن ،نارنجی اکران جدید کرونا در نطنز است که عدم رعایت ممکن است این اکران حتی به قرمز تغییر پیدا کند.
بعد از اعلام رنگ نارنجی، رمضان علی فردوسی، فرماندار شهرستان نطنز اظهار کرد: با اجرای طرح مدیریت محدودیت‌های هوشمند و تغییر وضعیت شهرستان از زرد به نارنجی افزود: تا تغییر وضعیت شهرستان محدودیت‌هایی در شهرستان اعمال خواهد شد.
فرماندار شهرستان نطنز از بازگشت محدودیت‌های کرونایی به شهرستان نطنز خبر داد و افزود: تا خارج شدن از وضعیت نارنجی، فعالیت گروه شغلی ۳ و ۴ شامل فعالیت تالارهای پذیرایی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌های زبان و موسیقی، سینماها، تئاترها، مهدکودک‌ها، موزه‌ها، چایخانه‌ها و گیم نت‌ها ممنوع خواهد بود.
وی از ممنوعیت فعالیت حضوری مدارس، آموزشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی و برگزاری نمازهای جمعه و یومیه، سایر مراسم‌های مذهبی و آئینی خبر داد و تصریح کرد: متأسفانه طی هفته‌های اخیر خیل کثیری از همشهریان در روزهای پنج‌شنبه بدون در نظر گرفتن شرایط کرونایی; در آرامستانها حضور پیداکرده و این کار سبب ابتلای افراد و افزایش آمار کرونایی در سطح منطقه شد و در صورت نقض قانون و مصوبات ستاد کرونا، با عوامل و مسببان برگزاری مراسم اعم از مداح، مجری و دارندگان سیستم‌های صوتی برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.
فردوسی با اعلام اینکه ورود خودرو شخصی از سایر شهرها به شهرستان نطنز ممنوع بوده و همچنین برگزاری تجمعات سیاسی، اجتماعی، ورزشی و غیره نیز محدودیت دارد، اذعان کرد: از همشهریان عزیز درخواست داریم با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان به‌منظور کمک به قطع زنجیرهٔ انتقال بیماری کرونا پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار