عیسی‌زاده: زمان را از دست دهیم برای جبران خیلی دیر است

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با ابراز امیدواری از تزریق پول به این باشگاه از تقویت این تیم در ادامه نیم فصل دوم خبر داد.

علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در مورد جذب بازیکن برای تیم صنعت نفت اظهار داشت: مشکلات مالی باشگاه ما هنوز حل نشده و همچنان در انتظار مساعدت مسئولان هستیم. دو بازیکنی که فعلا به تیم ما اضافه شدند جنوبی هستند و برای کمک به تیم آمدند. خوشبختانه در بازی مقابل تیم پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند و من فکر می‌کنم خرید‌های خوبی هستند.
وی با اشاره به این که این تیم باز هم باید تقویت شود خاطرنشان کرد: تا زمانی که شرایط مالی بهتر نشود امکان تقویت بیشتر تیم نیست. امیدوارم این مشکلات حل شود تا بتوانیم بازیکنان بیشتری بگیریم و مشکلات کم شود و با قدرت به کارمان ادامه دهیم. رقبا هزینه‌های زیادی کردند و برای تقویت تیم خود هزینه می‌کنند؛ اگر می‌خواهیم با آنها رقابت کنیم باید از نظر مالی تامین شویم. لازم است هم به بازیکنانی که در اختیار داریم پول داده و هم نفرات تازه‌ای جذب کنیم.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد باز شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه گفت: همه در استان تلاش کردند تا این مشکل برطرف شد. پنجره باشگاه در آخرین دقایق باز شد. امیدوارم همانطور که از این تیم حمایت می‌کنند به حمایت‌ها ادامه دهند تا دیر نشده پول به باشگاه برسد. اگر زمان را از دست دهیم برای جبران خیلی دیر است.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار