مهدیزاده: سال جدید باید برخلاف سال ۹۹ باشد

مدافع تیم سپاهان در مورد اهدافش در سال جدید و بازی پیش رو صحبت کرد.

مهدیزاده: سال جدید باید برخلاف سال ۹۹ باشد

محمدرضا مهدیزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اتفاقات سال گذشته اظهار داشت: سال ۹۹ به طور کلی سال خوبی نبود و از جنبه های مختلف می‌توان گفت به خاطر اتفاقات ناخوشایندی که رخ داد سال بدی بود ولی از لحاظ ورزشی برای خودم می‌توانم بگویم در مجموع نه سال خیلی خوبی بود و نه خیلی بد.
وی افزود: بهترین اتفاق برای من در سال ۹۹ گلی بود که به صنعت نفت آبادان زدم و با این گل سپاهان پیروز شد و بدترین اتفاق هم شکست مقابل استقلال در جام حذفی بود که باعث شد از صعود به فینال باز بمانیم.
مدافع سپاهان در مورد انتظارش از سال جدید هم توضیح داد: انتظام از سال ۱۴۰۰ این است که دقیقا برخلاف سال ۹۹ باشد. از طرفی این ویروس کرونا زندگی مردم را سخت کرده و باعث شده عزیزانی از میان ما بروند و خانواده‌های زیادی داغدار شوند و از طرفی مشکلات اقتصادی خیلی شرایط سختی برای مردم ایجاد کرده و امیدوارم این دو مشکل در سال جدید برطرف شوند.
مهدیزاده در مورد شانس قهرمانی سپاهان در سال جدید هم توضیح داد: شانس قهرمانی برای سپاهان وجود دارد ولی کار راحتی نیست و خیلی باید تلاش کنیم و کم اشتباه باشیم تا بتوانیم از این فرصت بهترین استفاده را ببریم و امیدوارم بتوانیم قهرمانی را در پایان فصل به هواداران هدیه دهیم.
وی در رابطه با دیدار امروز سپاهان مقابل سایپا هم گفت: بازی سختی داریم و سایپا تیمی است که سخت گل می‌خورد و سخت امتیاز می‌دهد و این را مقابل تیم‌های مدعی به خوبی نشان داده ولی ما قصد داریم از لغزش رقبا استفاده کنیم و امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار